otrdiena, februāris 16

Hey lady, this is soooooooooo no open!

Visvieglākais veids kā pasniedzejam izpelnīties manu izbrīnu, šķiet ir būt ar tādu pašu humora un laika izjūtu kā man.
Šodien es sāku apmeklēt maģistru "International Communication and Globalisation" kursu, kuru pasniedz es īsti nesaprotu cik daudz cilvēki, bet nu galvenais šķiet ir viens Somu špoks (ja špoks nevis spoks) kurš lai arī ir jauks un tā, izskatās tā ka viņš būtu bijis pasniedzējs arī Aristotelim. Man nav ne mazākās nojēgas kas viņa izpratnē ir mācīšana jo visu lekciju principā lielākā daļa cilvēku sēdēja ar " WTF?" sejas izteiksmēm kamēr viņš runāja par miljons dažādām lietām un tad sāka rādīt grāmatas kā nenormāls. Ja Jūs zinātu cik stulbi cilvēks jūtas nevaldāmi smejoties maģistru lekcijas laikā. Bet Ja Jūs zinātu cik labi es smējos. Somijā tik traki vēl nebija bijis. Un vecais špoks otrajā lekcijā vēl izrādījās nedaudz apbēdināts ka nav varejis katru grāmatu atsevišķi parādīt. Jā. Viņš dabuja rādīt divas grāmatas reizē. Vēl viņa izpratnē ir normāli kautko murminot pēkšņi izsaukties "HEY LADY!!! do you have a handout?" kas izraisīja tādu smieklu vētru, ka manliekas viņš domā ka pat maģistri ir ne pārāk gudri. Un lūk, kautkādā brīdī viņš teica "When I was young" un es teicu Maikei "Probably in the 16th century" un otrs pasniedzējs ar 3sekunžu nobīdi saka "It was 1522" un nav iespējams ka viņš mani dzirdēja un man bija tikai WOW.
Vēl būs pasniedzējs kurš šodien runāja tikai caur skype jo viņam bija vēža operācija, bet viņš izklausījās tik labs, ka es viņu mīlu jau tagad.
Un tā nu šodien nenormālus smieklus izraisa jebkurs teikums kurš satur vārdus " Hey lady" vai " no open" kas bija rakstīts uz veļasmašīnas šorīt un izraisīja lielāku apjukumu par gandrīz jebko.
Slinkums man ir pārkopēju vienkārši kautko no sejas grāmatas:
____________
Does anyone has any idea what the hell am I supposed to get from the note "No Open" on the washing machine? I spent some time thinking, and, well, at first it seemed that it means that " it is not possible to open the washing machine you idiot" but I tried and had no problems with it, actually I did it twice, just for the fun of it. Then i thought that it means "DONT open the washing machine" but again, when I opened it there was nothing inside, so that means that someone isnt jus trying to hide a dead cat there. Maybe its just some kind of a middle english way to say " thy clotheth shall not be washey in thine machineth, for grace thou wilt have none" .
No matter which explanation is the right one, I want to know WTF is going on and is the machine working? I just want to wash my clothes for Christ sakes. Yes I signed up on the other machine but i feel really uncomfortable doing it differently now.

No open. A Fucking mystery!
____________

Lūk kā te notiek. Viss ir No open.
Un vel pāris lietas, kas man patīk Somijā.

Es dzeru pienu no pakas, uz kuras ir vīrieša seja. Es atceros kad es biju mazāks un redzeju kautko tādu televizorā, man likās nav nekā stilīgāka par piena paku ar kuras palīdzību meklē puisi, bet Latvijā neko tadu es nekad nebiju redzējis. Jā tieši ta, es biju tieši tik vecs, lai mani interesētu piena pakas nevis meitenes. Te gan man nav ne jausmas vai viņi to vīru meklē vai tas varbūt ir kautkāds hokejists, bet tā kā es somu valodu principā nerubiju es varu iedomaties ko vien gribu.
Kadreiz ari kad ziņās rādija ka meklē kādu personu, es vienmēr cītīgi domaju via es gadījumā neesmu viņu redzējis.
Laikam uz Malpili viņi nekad nedevās.

Otra lieta ir 2sekunžu tumšais koridors.
Koridori gaisma ieslēdzas jūtot kustību. Tas notiek aptuveni 2 sekunžu laikā. Vienīgais veids kā redzēt koridoru tumšu ar gaismu pašā galā ir iznākt pa manām durvīm, jo viņas ir tieši koridora galā. Un tas strādā tikai naktī, jo pa dienu cilvēki vazajas apkārt, bet kad es vakarā dodos uz virtuvi, kas ir mans nakts mācību templis es reizēm tieku apbalvots ar 2 sekundēm tumša koridora.

Lūk.
Mazi prieki ir tikpat lieli cik lieli prieki, ja tu esi cilveks ar kuru es gribētu draudzēties.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru