pirmdiena, februāris 8

Ilona.

Es biju pie Ketijas atkal.
Pie Ketijas ir forši, lai arī ir bīstami sirdij likt gaļu uz maizes 3 naktī.
Somiem ir kruti vilcieni, nevar īsti salīdzināt ar tiem kas iet uz Ogri. Man gan patīk vilcieni vispār, tāpēc iepriekšējais teikums nenorāda, ka uz Ogri iet tikai slikti vilcieni. Es īsti nezinu vai man patik Ogre, bet man patīk braukt pie Čizo.
Tagad es esmu braucis ar trīs dažādiem vilcieniem. Četriem vispār, bet pirmie divi maksāja vienādi tāpēc neskaitās. Pa 14eiro ir normāls vilciens ar 2 štepseļiem un čali, kurš stabili ir lietas kursā par klimata pārmaiņām, tam par godu drošvien viņam ir arī pliks pakausis taka zemeslode. Tākā es acīmredzami apsēdos arī nepareizas klases vagonā man nāca piedāvāt nopirkt dzeramo vai kautko citu, bet tas simt punkti nav tik forši kā tantes kuras pārdod citronu saldējumu vasarā vilcienā uz Ogri.
Pa 11eiro ir mazāk kruts vilciens, kurā nedrīkst vest suni iekšā un nav štepseļu vispār, kas ir diezgan tizli, ja tev kompim bača velk mazāk par 1h, jo tad pēdējās minūtes līdz Helsinkiem varētu būt garlaicīgi, ja vien tu neesi nenormāls koku un sniega fans ko pa logu var redzēt nepārtraukti.
Atpakaļ šodien es braucu ar 17eiro vilcienu, man nav ne jausmas kapēc, un tajā ir veseli 4!!!!!!!!!!!!! štepseļi, tā kā tu vari sedet pie kompja, ladet telefonu blenderēt burkānus un turēt ieslēgtu galdalampu vienlaicīgi. Tas arī ir reāli ātrākais transports ar kādu es esmu pārvietojies uz zemes, jo vienā brīdī sasniedza 184km/h. Tas ir daudz ātrāk nekā tu jebkad esi ar riteni braucis, pat ja tavam ritenim ir 21 ātrums un tevi sauc Kosķiks.

Ketijai ir 66% foršas istabasbiedrenes. Roxi es īsti nepazīstu, bet Ketija saka ka esot laba. Korīna izskatās labi, un naktī spiedz, kad pamana mani virtuvē liekam gaļu uz maizes un man gandrīz sirds apstājās. Vēl ir Ilona, bet es nezinu vai es par viņu rakstītu, ja es nepazītu Pēteri, jo manliekas, ja tu pazīsti vienu pietiekami melnu cilvēku, tad tev ir tāda kā imunitāte pret visiem pārējiem. Ilona ir diezgan melna, viņai ir brilles un cepure ar velna ragiem, uz kuras rakstīts " Devil", lai neviens nepadomātu, ka tie ir kautkā cita ragi. Es no viņas cenšos izvairīties, jo viņa aizliedz iet dušā pēc 24:00, liek zīmītes, ka jāatdod šķēres un grib lai kāds uzpilda viņas piparu un sāls traukus kamēr pati iebliež cukuru Ketijas sālstraukā. Lai arī tie trauki atgādina zaķi no Donnie Darko es nekad neuzpildītu neko, kas pieder Ilonai, jo pēctam noteikti būtu zīmīte " nahuj manus traukus uzpildīji suka bļe.

Runājot par sukām ir smieklīgi cik daudz nosaka intonācija. Piemēram šodien es kautko saku Ketijai un tad prasu Korīnai pēc kā tas izklausās un viņa teica ka pēc " Oh you, my little girl". Es patiesībā teicu " pa purnu dabūsi suka". Bet ikdienā es tā Ketijai nesaku, jo viņa ir ļoti jauka, arī tad ja regulāri naktīs nolemj, ka viņas elkonim īstā vieta ir manā sejā vai celim man starp kājām.

Vēl man vakar bija ilgākā videočatošana manā mūžā, jo Čizo bija iztaisnoti mati. Es nekad tā īsti nebiju videočatojis jo man likās ka es esmu kautkā kautrīgs, bet izrādās nē, jo šitās sarunas laikā pat es atļāvos atkailināties.
Čizo ir taisni mati.
Elvijam ir tetovējums ar enkuru.
Behailu ir dažāda izmēra naži.

Te virtuvē ir vesels lērums nažu, kuriem izskatās vienīgā funkcija ir ielikt viņus mikrenē un skatīties kā sprāgst, jo man liekas, ja man vaidzētu sev kāju nogriezt es to ātrāk ar toletespapīru izdarītu nekā ar tiem nažiem.
Kartupeļo toties ir garšīgi un maksā 70centus 5kg. JEAA.

Šodien atgriežoties kojās es atkal redzēju punduri. Es gribēju viņu izsekot, bet viņš pagriezās un tad es turpināju kāpt pa trepēm un nevarēju sekot lai noskaidrotu no kurienes viņs nāk. Izskatās ka punduriem ir kautkāda iedzimta spēja noteikt vai viņus izseko, un tagad man ir nedaudz slikta sajūta, jo es plānoju izsekot punduri. Pundura izsekošana šķiet ir tāda lieta, ko neviens pieklājīgs cilvēks nekad nedarītu.

Lūk kā ir pareizi jāfeiso!



Jā es zinu, Elvija seja izskatās tā itkā es tajā brīdī nekontrolējami vemtu vai nodarbotos ar tvitterošanu, bet nekas tāds manuprāt nenotika.
Un nē Čizo, tev nav tāda iespēja kā Plaurai Plemsei pieprasīt lai es iznemtu bildi vai nomainītu vārdu, bet ja atsūtīsi man formālu prasību es varu uzrakstīt, ka bildē redzams Ivars Brencis.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru