pirmdiena, novembris 26

Katram no jums pa rokasspiedienam. Garstāvoklis liek mīlēt cilvēci.

Šodien es apzinājos cik ļoti es mīlu blondas sievietes.
Mans dienas plāns bija tik saspringts ka es knapi paspēju visu izdarīt. Tiešām sajūtos kā tāds žurnālists.

Pašā agrumā kad diena tiko sākusies bija noskatijos Trafiic. Vēlviena narkotiku filma kontā. Diezgan forša, patika, biju rēķinājies ar ko sliktāku. 7/10

Pamodos no rīta apēdu 3 maizes un noskatījos 300. Skaista bez gala, prasās uz Brey TV viņu skatīties, arī biju rēķinājies ar ko daudz sliktāku. Sižets gan varēja būt nedaudz labāks un tā bet nu nesūdzos. 8/10

Pēctam paēdu, palasīju Vonegūtu un skatijos Bridge to Therabitia. Biju gaidijis diezgan muļķīgu, bet smuku pasaku filmu visai ģimenei kura man patiktu bet neliktos īpaši forša. Sanāca tā ka tā izrādijās filma pie kuras es manliekas raudāju visvairāk savā mūžā. Raudāju pat vairāk nekā pie A Walk to Remember. Ir jau tikai normāli ja vīram kurš strādā stroikā un dzer alu pie datora stāv divas paciņas kabatslakatu lai vienmēr var noslaucīt asaras un izšņaukt degunu :D 9,8/10

Tad gāju uz amatierteātri 16:00 kurš nenotika, bet toties par milzīgu prieku man un mazu sētniekam, sāka snigt. Aizstaigāju viskautkur un biju tik laimīgs kā es neatceros pēdējoreiz kad būtu tā bijis.
Šodien kautkādi kapusvētki vai kautkas tā? Kapos bija daudz svecītes un baigi msuki izskatijās.

Atnācu mājās ar domu mācīties rītdienas ieskaitēm, bet tā vietā palasīju Vonegūtu, atslēdzos, palasīju atkal Vonegūtu un tad tiku atkal pie datora.

Noskatijos The Girl Next Door. Labākā romantiskā filma ko savā mūžā esu redzējis manliekas. Galīgi patikās. Varbūt man vnk patika tā meitene blondā tik ļoti un tas aptumšoja manu prātu bet likās tiešām forsā filma. 8,9/10

Pēc The Girl Next Door un Bridge to Therabitia noskatīšanās sapratu ka es tomēr ļoti mīlu blondas sievietes un tas domu gājiens ka man patīk tikai tumšmatainas kāds man bija 11 gados ir pilnībā apgāzies. Tāpat kā tas ka es nekad mūžā nepīpēšu.
Runājot par pīpēšanu paldies Aigaram par video. Lika šo to apdomāt.

Un pēc tādas dienas kā šitā man jāsāk atkal domāt ka akdievs mana dzīve ir tik bezgala interesanta ka jāsāk baidīties. Šitādā spriedzē dzīvojot es mierīgi varētu skudru fermu ierīkot.

Tagad es klausos kautkādu nejauši datorā atrastu DJ Tiesto dziesmu un ziniet? - man pat patīk, es atzīstos.
Domāju tagad piebeigt Vonegūtu un tad Sanit kad tuvākajā laikā būšu Rīgā vai satikšu Saimi nonāks viņa līdz tevīm.

Un šiten varat atzīmēties tie kas ieradīsies:
http://www.draugiem.lv/events/event.php?selectedTab=2&eid=30123

Katram no jums pa rokasspiedienam šovakar. Garstāvoklis liek mīlēt cilvēci.

Lūk..

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru