svētdiena, novembris 25

Nekad nevar zināt, kura diena stroikā būs pēdējā.

Pateicoties Ievas "valteriņ uzraksti lūdzu dgrāmatu" un sāpošajam celim es tagad rakstu.
Cēlos es šorīt 5:04 un ārā bija tumšāks nekā tad kad es gāju gulēt.
Milzīgs prieks un laime mani pārņēma, kad es atskārtu ka nav mājā īsti ko ēst un man starp maizi un kautkādu dīvainu "gaļa ar riekstu"un maizi bija jāliek majonēze. Iegāju draugos - neviens no jums nebija onlainā muļķadesas. Nesaprotu īsti kapēc. Pulkstens bija 5:36 un mans ģeniālais prāts teica "apskaties vel kādu galeriju, autobuss jau ir tikai 5:40" bet dažreiz ir labāk prātam neklausīt un saģērbties un skriet un apsdāināt autobusu jau projāmbraucošu līkumā tā ka lai tiktu autobusā ir jākāpj peļķē.
Rīgā 7:00 apmēram iebraucām un šoreiz pat šoferis pagaidija kamēr visi izkāpj nevis brauca projām ar diviem vēl gulošiem kā pagāšreiz.
Narvesenā nopirku negaršīgāko kafiju mūžā. Lai nolādēts tas kas bija pie vainas, viņa tiešām nebija garda. Bet es televizorā redzēju ka ASK Rīga uzvarēja Šauļus ar 76:72 vai kautkā tā bet Dainis teica ka ASK Rīga ir pediņi un ka viņš viņus ienīst un Venstpils ir labāka.
Es jau nezinu es no basketbola zinu tik daudz ka es Krišam es zaudēju Valteram Šahā 9 reizēs no 10 Kešānam pasaku ka viņam ir noiets un pēctam man jāklausās kā mani apsmej par manu basketbola terminoloģiju.
Darbā šodien ar Daini bijām lielākoties divatā jo kā izteicās Daiņa brālis "3 tur nav ko līdz 17:00 darīt". Kā tad!
Atnāca arī Katrīna uz stroiku un 3 reizes iesita ar kuvaldu pa sienu un piekusa, bet mēs viņai vismaz kartiņu vārdadienā uzdāvinājām.
Darbs bija šodien elle visīstākā, tā kā es te sēžu tikai ar apakšbiksēm kājā. Vaidzēja izgāzt 1 ķieģeļu sienu, 1 betonairok sienu, novākt griestus un vel tur radiatorus. Un mūsu idejas ar Daini bija ka 1 vaidzētu robotuy kurš iet un lido cauri sienām un 2 ka vaidzētu atgriezt gāzi uz minūti un tad iemest uguni istabā lai izsprāgst sienas. Robots mums nebija un kautkā no gāzes mums bail tapēc dauzijām ar kuvaldu un lauzni. Bet toties izsitām logu ^__^
Kopējā statistika šodienas:
Dainis:
Uzstāda rekordu muļķībā un iesit sev ar lauzni netīšām pa galvu tā ka asins sāk traki tecēt.
Izdauza daudz sienu.
Virina vaļā trubu kas pēc mūsu domām bija gāze bet vēlāk izrādās ūdens
Kautkādas vēl traumas sev uztaisa kuras būtībā nevar pat uzskaitīt.

Katrīna:
3 reizes iesit ar kuvaldu pa sienu
Dod neloģiskus padomus kā nogāzt sienu nerēķinoties ar mūsu dzīvības vērtību.

Wolis:
Daiņa "tak lauz, augša taču nekritīs!" iniciatīvas vadīts uzgāž sev virsū daudz griestus un uzstāda jaunu pasaules rekordu "ātrākā griestu novākšana vienai telpai pasaulē". Vaidzēja apmēram 2 - 3sekundes un nobīšanos lielu.
Gandrīz uzmet sev uz galvas sienu kura sver kādas 643 tonnaskamēr Dainis raksta īsziņas
Atklāj netīšām ka gāzes truba patiesībā ir ūdens truba.
Savu ģeniālo saprāta spēju vadīts iesit sev visai pamatīgi ar kuvaldu pa celi un tagad ir nelaimīgs.


Tagad ir prieks sēdēt un es zinu ka man rīt sāpēs viss kas var sāpēt bet prieks tikuntā. ZIniet, stroika dažreiz ir tāda viena forša padarīšana.

Lai jums labi dubļi/.
Un vel iecitēšu Evas dgrāmatu jo man baigi patika:
kā Tu pret mani, tā es pret Tevi.
bet labāk tā:
kā Tu pret mani - es pret Tevi vēl labāk.

Tiešām patīk. Pelmenis tev!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru