piektdiena, novembris 30

Sargi Rīgu.

Laika rūķis šodien laikam galīgā pālī. Ārā tāds draņķis ka es ienīstu visas pilsētas, kurās ir tāds laiks.

Šodien bijām uz Rīgas Sargiem. Baibas dgrāmats ieraksts par to liek domāt ka tas ir viņai satruacošākais notikums gada laikā un Ievas Hell Yeah Rimicānes ieraksts liek domāt par to, ka viņa nav īsti gudra. Priekš Latvijas filma ļōōti laba, priekša pasaules neslikta. Bija vietas kur asaras sariesās acīs un bija tāds vidus ka es knapi turējos lai neatslēgtos.

Vakarnat iekomentēju Mārča Graubiņa "Pasmaidi,par Tevi kāds domā! :*"galeriju
http://www.draugiem.lv/friend/?692175&aid=11567457
ar šādu komentāru - >":*:*:*:*" bet čalis ņēma un izdzēsa. Zini, es esmu varen sašutināts!

Starpcitu jūsu zināšanai tagad man vairs nav mazs un sarkans monitors bet pateicoties Ernim man ir liels un zaļš! Izrādās ka draugos viss pavisam citādāk izskatās :D

Filmas par vakardienu un šodienu.
Factory Girl, Artas ieteiktā - neslikta, bet ne priekš cilvēka ar manu pacietību, jo sagādā lielas grūtības noskatīties viņu līdz galam. Taču citāts sākumā ir kautkas galīgi labs
"One person in `60 fascinated me more
than anybody I had ever known.

The fascination I experienced was probably
very close to a certain kind of love."
/Andy Warhol/
Tik tik tik ļoti miljoniem tas citāts patīk, ka nezinu, un tik labs un precīzs, ka to varētu būt teicis es tagad ja nomainītu `60s pret 21gadsimta 0tajiem gadiem.
Filmu vēl neesu noskatījies bet pagaidām lieku 7/10 un citātam 10/10.

Vēl noskatījos Crank. Smieklīgākā spriedzes filma ko esu redzējis. Beigas gan tādas stulbas, bet tikuntā smieklīga. 6,5/10

Noskatījos Ocean`s Eleven un Ocean`s Twelve vēl. Ocean`s Thirteen pašlaik lādējās. Tās gan patika galīgi, pirmajai 9/10 un otrai 8/10. Galīgi patīk filmas par zagļiem īsti neiznu kapēc. Ja kāds var vel kko ieteikt bez Lock, Stock and Two Smoking Barrels un Gone in 60 seconds un Italian Job busu tikai priecigs.

Un vēl noskatījos Heroes 2 sezonas 10 epizodi. Neibja nemaz tik interesanta 6/10.

Jā es esu normāls nūģis un ļoti daudz skatos visko. Bet ziniet ir grūti būt tādam ģēnijam kā man.
Un lai jus nedomatu ka es esmu kaut druscin stiligs tad zinat ka es vakar stundu pavadiju matematikas fakultativa un sodien dabuju fizika 10.

Tam cilvēkam kurš atklās kā cilvēks varētu atpūsties esot nomodā un ieekonomēt stundas uz gulēšanu es uzcepšu pelmeņus.

Saldus sapņus tauta.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru