svētdiena, novembris 11

Lāčplēsis, vēlviens pierādījums ka arī cilvēks ar fiziskiem defektiem spēj daudz sasniegt.

Sveiciens visiem LV patriotiem šodien.
Skatijos pa LNT to tiešraidi no krastmalas un pildīju vēsturi un domāju par to kādā ellē vispār tie cilvēki kādreiz ir dzīvojuši.
Baigi.
Apbrīnoju cilvēku kuram iešauj mugurā un viņš tāpat spēj izlikties par beigtu.

Lai nu kā es ceru man nekas tāds nebūs jāpiedzīvo un darat ko gribat, karaties vai dziedat bet Brūnu Valteru jūs nevienā karā nesatiksiet. Punkts.

Kādu laiku neesu neko rakstījis vispār un nezinu kapēc šovakar rakstu, bet lai jau.. lai jau.
Vēlreiz paldies Mārai par tāsdienas garstāvokļa uzlabošanu un vēlkautkam gribēju pateikt par kautko paldies, bet atcerēties nespēju kam.
Mana atmiņa strādā ideāli dotajā brīdī un es varu uzreiz atcerēties garus dzejoļus un telefonu numurus, bet man ir problēmas ar senu notikumu atcerēšanos. Tā vismaz man stāsta BBC lūk šiten:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/mind/surveys/memory/

Visiem tiem kas ir uzlikuši tos LV smailijus ar tekstu kkādu,zinat Dainis es pīpēju 20reizes dienā Pudelis pārsit jūs visus ar savu tekstu "Mazais Princis nav peģiks" viņš cenšas apgāzt patiesību par kuru es cīnos kopš uzzināju par šāda literāra darba esamību. Smieklīgi bez gala.

Vēl gribēju pateikt tiem, kas zin un kam patīk SIGUR ROS, tad trešdien un ceturdien šitento KINO RĪGA piedāvā brīnišķu iespēju pa brīvu redzēt to viņu filmu "Heima" (mājas) pulksten 19:00. Manuprāt tam vaidzētu būt kautkam skaistam un pats domāju tur iet 4dien, neļaunošos ja vēl kāds tajā dienā tur būs.

Saviem klasesbiedriem intelektuāli nepārspējamajiem un šahu spēlēt nemākošajiem gribētu palūgt lai kāds man atsūta rītdienas stundu sarakstu jo manu plānotāju kā rādās ir nozadzis kāds ļaunprātīgs dedzinātājs vai arī es esu kkad piedzēries un apēdis viņu bet tā kā reibumā neesu bijis kur tas laiks (nedēļu vismaz) tad ticamāk ka tas pirmais.

Un šodien es uzzinu ka man kā izrādās ir viens dzīvs vectēvs, un ka mans tēvs ir precējies 2 reizes. Ja tā nav dīvaina diena, tad pasakat kāda ir.

Vakar ēdu mandarīnus un piparkūkcepumus. Ziemassvētku sajūta uznāca baigākā.
Nu tad Priecīgus Ziemassvētkus ļautiņi!
Stereophonics - Dakota šim vakaram. Ja kāds arī tiešām paklausās tās dziesmas ko es te šad tad ierakstu, pasakat, jo man pašam parasti slinkums meklēt un klausīties to ko ieraksta citi. Un apdomājat labi ar ko jūs gatavojaties precēties, jo es iedomājos kas būtu ja es apprecētos ar operdziedātāju un atnāktu mājās piedzēries un pievemtu paklāju. Man liekas viņa varētu tā uzbļaut ka elle būtu klāt :D

P.S. pēc dgrāmats uzrakstīšanas biju toletē un tur atradu interaktīvo žurnālu POPCORN.
Nedaudz pacitēšu.
"Katru dienu jaunieši pavada pie datora vismaz 134min" Ak Jezus Marija Viņiem nav ne jausmas kas tas Brūns Valters tāds ir.

"Interneta flirtā nevar izveidoties ciešas attiecības jau tāpēc vien, ka abi sarunas dalībnieki neatrodas vienā telpā. Mīlestība prasa personisku tuvību, arī ķermenisku." MELI! Salti meli! Dedzi elles liesmās Popīt!

Un 10ls no Ivara Brenča
http://www.draugiem.lv/friend/?491579
kurš saskaitīs cik šitajā dgrāmatā ir smailiji.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru