svētdiena, decembris 30

Dziesmu duelis galīgi nerullē. Izrādās, ka viņš jau 4 gadus ir.

Vakar es gāju gulēt 5:00 un dabuju mosties 8:35, jo Dainis teica "braucam, braucam ar manu brāli uz Rīgu, būs 6dien darbs" un tā nu es arī braucu.

Forši ir Rīgā, braucot mašīnā izlikties ka tu esi pie stūres un bļaut galīgi uz visiem kas nepatīk. Piemēram mašīnām, kas čakarējas pa priekšu "BĻE KO TU PISIES ČĀRLIJ!" vai arī maskačkā stāvot pie gājēju pārejas "BĻE PIŠAT ĀTRĀK PĀRI JOBANIE KRIEVI!"
Daiņa brālis galīgi smējās un teica "Paldies, Valter". Viņš arī mēdzot lamāties.

Aizgājām uz dzīvokli, kur Saimis mūs sagaidīja ar atplestām rokām (gulēja, un nezinu vai vispār iebrauca, ka mēs bijām atnākuši), savācām Emīlu un bliezām uz alfu Dainim plejera meklējumos.

Tramvaji,ziniet, ir varensmieklīga padarīšana!
Trauksmes pogu gan aizmirsām nospiest, toties labi paspējām pazemot viens otru un visādi citādi izsmieties.

Alfā Daiņa plejeri neatradām un Kasparu Žukovu arī nē, lai gan mums bija informācija, ka viņš tur RIMI arbūzus krauj vai kautko tādu dara. Saimis to izskaidroja ar to, ka tagad vienkārši arbūzu neesot.

Pēctam vēlāk, visu dienu pavadīju dzīvoklī, ar skudruci un emīlu skatoties pārraides par žurkām kuru "intelekta līmenis ir tāds pats kā suņiem" un spēlējot turtles uz žilitona. Var jau būt, ka žurcis atnesīs veiksmīgu gadu, laiks rādīs.

Emīlam ar Daini kkad agrāk pastāstijām par to, ka mums skolas obligātais eksāmens no ekonomikas nomainīts uz Bioloģiju. Viņš teica "Man liekas, ka svarīgāk ir zināt kā kādu apšmaukt nekā kas man aiz nadziņa ir" Viņam ir vēl labāks priekšstats par ekonomiku un bioloģiju nekā man :D

Vakarā vēl tika atklāta baigi jautrā nodarbe - visi skatās viens pats mājās 4 un gaida, kad Valters atlūzīs, tad modina un smejas. Neko nezinu. vienā brīdī pamodos un tur bandīti lustrā karājās un es paprasīju "Kā viņi uz tās lampas tika?" Un visiem smiekli tādi, ka maz neliekas.

Naktī Skudrucis piesolīja mums cigarešu paciņu katram, ja aiziesim viņam uz Radisonu līdzi. Aizgājām. Ko tu, cilvēks, par cigarešu paciņu nedarīsi :D

Ja kādam mājās ir programma tāda pēc kuras var noteikt, kas gāja 29 decembrī ap 3 no rīta pa LNT es gribētu zināt kā to filmu sauc. Beigas bija tizlas, bet tā man tā filma patika. Skudrucim arī kautgan viņš atlūza jau pirms otrās reklāmas.

Gulēt atkal gāju pussešos.
Bet kā teica Katrīna "Zinot tavus negulēšanas paradumus, jebkurš laiks, kad tu guli ir labs"


Šodien es neko jēdzīgu manliekas tā arī neizdarīju. Līdz brīdim, kad es 16 pametu dzīvokli manliekas e spat īsti pamodies nebiju. Jā un Skudrucis atkal no rīta mani modina un kad es pamostos smejas. Dīvaina loģika.
Tātad par mani jāsmejas, kad es pamostos un kad es dusmojos, to jūs paturat atmiņā, jo tā visi dara.

Forši stāvēt autoostā, kad Ivars zvana un saka "nē nē nē nekāp autobusā mums tev kautkas svarīgs, tikai nekāp autobusā!" Es vienkārši paņēmu un iekāpu autobusā :D Piedod Ivar, es gribēju mājā. Bet es gribu zināt arī kas ir svarīgs. Un es nepīkstināju, jo man termiņš beidzies (:

Šovakaru es pavadu atkal kā normāls datornūģis skatoties filmas un lasot viskautko. Ko lai dara ka es esu tāds ģēnijs. es nezinu.

Tie kas zin un kam patīk Bloc Party - neaizmirstiet viņus! Es biju labi ilgi aizmirsis un šodien kkā netīši atkal uzdūros un tagad nevar beigt klausīties. Prieki!

Bloc Party - So Here We Are.

Tas viss ir sīkums murmuļi.
Un ja kādam arī nav ko darīt - reku var operēt celi!
http://edheads.org/activities/knee/index.htm

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru