piektdiena, decembris 28

Tas viss ir sīkums, murmuli, galvenais ir mīlēt!

Nesen māsas istabā pamaniju uz sienas kautkādu lapu uz kuras daudzkas rakstīts daudz daudz ar roku un beigās ir atkāpe un uzrakstīts teikums Tas viss ir sīkums, murmuli, galvenais ir mīlēt!
Skaistākais ko es esu lasījis pēdējā ļoti ilgā laikā.

Šodien modos 16:00. Baigi normāli, es īsti vairs neatceros kā tā dienasgaisma īsti izskatās jo kad es gāju gulēt viņa vel nebija un kad modos vairs nebija.
Neskatoties uz vakardienas pīpēšanas maratonu ar A, kad katra nākamā cigarete tiek piededzināta no iepriekšējās, manas plaušas šodien jūtas fantastiski labi tāpat kā viss pārējais. Vai nau brīnums? Manliekas ka ir.

Jebkurā gadijumā vakarnakts bija kautkas tik ļoti tik ļoti, es sen nebiju tik forši runājies ar nevienu tā ka tas otrs nav kautkur interneta tālēs pavisam citā novadā, bet sēž tev priekšā sniegā un pīpē kopā ar tevi. Un 5 rītā aiziet gulēt ar domu "Jā, šodien bija forši" ir neizsakāmi labi. Žetons vislielākais tev A, un Kūmam nedaudz mazāks par visām pareizā ceļa runām.
Bija forši (:

Šodien gadijumā nav kautkāda Izmet visu musarā diena? Es cilvēks mierīgi 16:00 no rīta eju iznest miskasti un tur visas ir nevis vienkārši pilnas, bet uz viņām bezmazvai eifeļtorņi no maisiem sacelti, no brīnumiem vnk nosviedu visu zemē un aizgāju uz veikalu pirkt citronu.
Kur mēs naktī ar A taisījām kalnā kāpšanas sacensības, šodien vesels sīko bataljons ar pannām, plēvēm un visādiem citiem pričendāļiem bļāva un nesās lejā pa to 3m garo kalnu kā traki. Kautkā smieklīgi likās.

Sāku lasīt atkal smēķēšanas atmešanas grāmatu. Pole Māra man tev ir viena lieta sakāma - zini, tu esi viens riktīgs zelta cilvēks (: Par to tevis rakstīto ievadu vien man galīgi prieki tur. Un es lasu un es zinu kapēc es neatmetu pirmoreizi lasot un es nezinu vai tas būs šoreiz, vienkārši ir tā ka tās grāmatas autoirs nav padomājis par tādiem cilvēkiem, kā Brūns Valters, kam brīžiem tiešām patīk pīpēt un tur vienkārši viņš neapgāž manas domas kas ir ļoti slikti.

Man jaunais labākais draugs ir cilvēks kurš grib, lai viņu sauc par snitram, un kad es viņam neatklāju šito burtu noslēpumu, viņš man pasaka, ka viņš publicēs savu viedokli par mani savā dienasgrāmatā, lai visi zin kāds es esu.
Reku tā dienasgrāmata:
http://www.draugiem.lv/friend/?openBlog=1&fid=13148&pid=2960526#com
Viņam ir diezgan plašs un vispusīgs viedoklis par mani, tā kā es vnk nevaru beigt priecāties (: Un viņš zin, ka savu vārdu rakstīt no otras puses ir ļoti stilīgi. Tikpat ļoti kā staigāt leopardādas krāsas biksēs apkārt.
Un otrs man labākais draugs būs tagad tas kurš to komentāru nākamo ielicis, jo man ir tādas aizdomas ka viņam ir spēja noteikt cilvēka uzvārdu izlasot to kautkur kopā ar vārdu. Visai liels nākotnes potenciāls es domāju (:

Šodien orbā saņēmu kautkādu galīgi foršu vēstuli, jo es vienai iekomentēju tur blogu un tad viņa atraksta ka viņa man draugos bieži lasa. Kautkā forši.

Ir jau itkā forši,kad atraksta kautko labu, bet tām vēstulēm galā vienmēr ir "ganjau ka tev tas neko nenozīmē" vai "tev jau ta visi raksta" vai kautkādas tādas muļķības un tad es sāku domāt vai gadijumā cilvēki nedomā ka es esu nolādēts iedomīgs tizlenis kas interesējas par galīgi stulbām lietām un domā ka ir kautkas īpašs.
Nevaru izturēt šito.

Un man visi mājās un es 3 reizes pīpēju uz māsas balkona. Baigi stilīgi vispār (:

Un kā izrādās man līdz 6dienai nav darbs tā kā ja kāds izdomā rīt varētu braukt uz Mālpili! Būs forši!
Ja tomēr līdz 8:45 neviens neizdomā tad labāk laikam nebrauciet, jo tad es iespējams jau būšu Rīgā, Saimi gaidi ciemos un es nezinu ko tu gribēji šodien tādā agrumā kā 13:00, bet es nometu klausuli, ko iespējams tu pamanīji, jo es gulēju.

Un man prieks, kautkāda daļa manu zsvētku apsveikumu kartiņu ir aizgājušas līdz galam jau.
Un Katrīnai&co paldies par saldumiem, es lakricu neēdu itkā vispār, un tagad es sēžu un nevaru saprast, kā tā turza var būt tukša. Laikam izrādās, ka es tomēr viņu ēdu.

Un Ivar cik noprotu pie tevis ir mans Elīnas Priednieces apsveikums, ja es tagad aiziešu un viņš nebūs manā pastkastē es būšu dusmīgs, jo pie tevis es negirbu iet, tev ir vieglāk atnākt pie manis nekā man pie tevis (gravitācija!)
[Edited: vēlāk] tomēr ir tas apsveikums pastkastē. Paldies Elīna, tas teksts, nevis recepte, bet otrā pusē ir kautkas galīgi forš :)

Un tiko Bičkovskis Edgars piedāvāja man nopirkt mašīnas numura zīmi VB 24. Viņš saka ka man arī jāpērk mašīna,jo "divciparnieki ir ahujenna kruti" :D Piedāvājums visai vilinošs, bet es šoreiz laikam atteikšos :D

Un tagad vēlreiz izlasi dgrāmats nosaukumu un tad vari doties savās turpmākajās gaitās vai tās būtu gulēt, uz essential vai vnk uz veikalu pēc cigaretēm.
Jauku jums nakti ļautiņi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru