sestdiena, decembris 22

Labrīt, tev ziņojums no Marsa - Kā tev klājas? Kā tev iet? Un kā iet La Roccai?

Dienas nagla! skudrucis un saimis ganjau ka ir asarās, bet LŪK
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/kriminalzinas/article.php?id=527864
tā būda ir nosvilusi! Un ko mēs jums teicām? KO MĒS JUMS TEICĀM?!
Lūk video kas filmēts aptuveni pirms 2 gadiem, par to liecina arī tas, ka tādas manas fotogrāfijas sen jau nevienam vairs nav pieejamas:
http://www.draugiem.lv/friend/?491579&aid=11878107

Smiekls bezgalīgs :)

Vēl Ivaram galīgs pelmenis par šitās domubiedru grupas izveidošanu
http://www.draugiem.lv/groups/group.php?gid=143307
Arī nosmējos galīgi.

Katrīna atceros tu stāsiji par savu lomu kkādā lugā kur tev bija jātēlo akmens.
Mums skolā vienai klasē priekšnesumā viens čalis bija egle man liekas sit pāri tevi :D

Man prieks par cilvēkiem kas labo ceļus no Mālpils uz Rīgu. Tiktiešām! Es nemeloju kā mēs visi zinām! Tagad uz tilta garkalnē pari šosejai ir bedre tada ka es biju aizmidzis un ta noraustijas viss ta ka es pret autobusa griestiem galvu atdauziju - tieši pamodina kad Rīga klāt. Stils, ziniet (: Un smuki izskatijās debesis ļoti ļoti.

Vakar iepazinos ar 2 meitenēm galīgi smieklīgām vislabākajā iepazīšanās vietā pasaulē. IevaF tu smējies vienreiz ka tu ar to vienu iepazinies veikalā rindā stāvot - es iepazinos ar divām vīriešu toletē Vot to es saucu par stilu!

Kaut arī es esu pārvarējis pilnībā atkal visus savus sliktā garstāvokļa cēloņus ar savu īpašo spēju atrast pietiekami daudz argumentus, kas pierādā to ka man par konkrētu lietu nav jābēdājas bet ka man tas nemaz nav vajadzīgs un viss ir forši, toties mana īpašā slimība mani neturpina atstāt - vakar sāka sāpēt sirds baigi, un es nebiju spējīgs izdzert vairāk par 3 aliņiem jo man galīgi slikti sāka palikt, bet stulbākais tas ka es no viņiem gandrīz vispār neiereibu, toties naktī man sākas paģiras tā kā pēc Jāņu dzeršanas un ir galigi stulbi. Taču izmantojot savu loģisko domāšanu es izdomāju kā apiet pohas ^___^
Tātad - zināms ir ka dzerot paplašinās asinsvadi un krītas spiediens, un kad alkohols iet ārā spiediens asinīm atkal aug tapēc ir sūdīgi. Spiediens ceļas arī pīpējot (ja tu to nezināji tad tu esi muļķis, jo citēju A "tev ir jāizprot! tev jāzin kas tai cigaretē iekšā ir!")
tāpēc valters ir spējīgs izdomāt supertriku - man ir riktīgi sūdīgi, es uzpīpēju un man vel ceļas spiediens un ir vel sūdīgāk, bet pēc minūtēm kādām nikotīns atstaj ķermeni un spiediens atkal nedaudz krītas, viņš gan nonāk līdz sākotnējam, bet liekas ka ir daudz labāk un tad vismaz var aizmigt. Loģiskā domāšana 4evar! ^__^

Jebkurā gadijumā es gribu pateikties visiem kas bija vakar, jo nu vienkārši bija galīgi forši :) sen nebiju spēlējis pokeru, runājis daudz un dedzinājis miskasti autobusu galapunktā.
Un Kūm un A, jums es gribēju pateikt ka jūs esat brīnišķīgākās dvīnes kādas vien es pazīstu (: Lai arī jūs esat vienīgās ko pazīstu, tas neko nemaina.

Šodien vēl es atklāju, ka manai mamma neinteresē manas atbildes uz viņas jautājumiem. Viņa vienmēr prasa pectam kad neesu bijis mājās "kas ir atkal ar meitenēm visu nakti tusējies?" un es saku "nē es pie saimja biju" un viņa neko nesaka, un šodien es atbildu uz to jautājumu ar "jā es ar 4 meitenēm pa nakti kopā gultā gulēju" bet viņa neko nesaka tikuntā. Galīgs nestils. Ko lai citu saka - laikam tapēc viņa ir tā kas ir māte un es tas, kas izliekas ka klausa.

Mātes draugs no Turcijas ieradās šodien. Biju gaidījis kko galīgi nestilīgu un garlaicīgu tā ka es nedzīvošu mājā brīvlaikā vispār, bet izrādās galīgi kruts čalis. Prieki.

Tagad tikai Prāta Vētra - Romeo&Juliet.
Kautkas galīgi labs, naktī par to traki sajūsminājos un priecājos un pēctam aizmigu lai nosapņotu 70 sapņus visādus galīgi garus un kādas 50reizes nobītos nenormāli kad piemēram A ar kāju pagrūz krēslu un man nezkapēc liekas ka griesti brūk iekšā vai arī kad kūmiņš ceļas un man lieka ska Indra izkrīt no gultas un kāju salauž.
Es esu inteliģents, lai nekas par to jums neliek šaubīties!

Šodienas labākais uzaicinājums:
elina adlere
Mazo sirsniņ,
daudz, daudz mīļi sveicieni Tev dzimšanas dienā! :*(flower)(love)

Ēd lielu kūku. :)):D

Meitene biški mēnesi pasteigusies, bet tomēr viņa ir pirmā kas mani apsveic mani ar manu pilngadību. Stils vistīrākais :) Žēl tikai ka es nevaru viņu īsti apstiprināt jo viņa man un degpunktam vēljoprojām nezināmu iemeslu dēļ ir nobloķējusi mani.

Un Jaunāgada svinētāji - mums laikam nav jāuztraucas ko darīt Jaunajā gadā jo man uzdāvināja šodien grāmatu ar spēlēm kur ir tādas spēles kā "Spēle ar pudeli", "Karalienes skūpsts", "Mīla ir akla" un "Kļūsti par Bukera prēmijas laureātu"

Dabuju es viņu amatierteātra savstarpējajā apdāvināšanā, tajā pašā kurā es guntai bahmanei, dāvja mammai, skolotājai no manas skolas uzdāvināju pelnutrauku ar kartiņu uz kuras rakstīts "ceru, ka noderēs, bet ja tev viņu nevaig, tad manuprāt tev par to vaidzētu tikai priecāties"

Tagad pilnīgi noteikti neplānoju iet gulēt tā kā nekādu labu nakti es nevienam nevēlēšu. :)
Tie kas iet uz baznīcu paprasat Dievam, kapēc man ir tik slikti, jo es jau itkā apsmeju tikai reliģijas kā tādas nevis dievu pašu tā kā viņam nav ne mazāko tiesību uz mani dusmoties un sodīt.

Čaviņas zaķi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru