pirmdiena, decembris 24

Prieku un laimi tautiešiem un Jēzum tāpat!

Labs padoms visiem muļķadesām!
Ja jūs arī bieži sastopaties ar ziemassvētku kā tādu sajūtas trūkumu - pamēģiniet izcept pīrāgus goda vārds palīdz :)

Galīgi prieki sākās šodien jau naktī, kad Ieva, Ieva un Ieva izrādija negaidīti lielu prieku par maniem apsveikumiem. Prieks ka jums prieks ^__^

Turpinājās, kad es dienā saņemu vēstuli ar tematu "Es mīlu Tevi, Valter" Sen nebiju tik sirsnīgi smējies :D

Šodien cepu piparkūkas un pīrāgus un daudz gulēju kā jau ziemassvētkos pienākas. Vakarā izgājām ārā un satikām edžuku un jančuku kas teica "ejam saules pamētāt"un tā mēs dabujām vēl izvizināties un visi dzīvi un nevienam nekas nekaiš.
Prieks.

Un lai arī man neviens neticēja es teicu! ES TEICU! es taču teicu ka sniegs būs! Un ir! vismaz Mālpilī un vismaz tik daudz lai nosegtu soliņus, zemi un manam kaķim muguru kad viņš nāk mājā.
Snieg - tu reāli rullē!

Galīgpriecīgus jums ziemassvētkus, ļautiņi ^__^

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru