pirmdiena, augusts 25

Ir tik labi būt dzīvam.

Brūnvalters vairs nav komplektā.
Brūnvalters ir codependent bitch.
Brūnvalters ir spārnos.

Šonedēļ es tika vienu vakaru esu aizgājis gulēt naktī un pat tad tas bija 02:00. Tā saucas gatavošanās skolas laikam.

Šodien es gulēju daudz daudz daudz daudz.
Un vēl visi geocacheri var gaidīt, jo šovakar TEAM PILDSPALVA uzlika savu pirmo kasti Mālpilī, un rīt domājams uzliks savu pirmo Rīgā, tā kā gaidam tik kad publishēs.
Vēl es šodien satiku Pēteri Zīraku un vispār viņš ir smieklīgs vīrs un varētu viņu satikt biežāk.
Pēteris Zīraks ir Vīņa bijušais klasesbiedrs, kurš ir liels un melns un katru dienu saka WOW un vēl viņš izstājas no augstskolas un iestājas turpat no kurienes iestājas, tikai šoreiz tiek budžetā.

Vēl es nomizoju un sagriezu kabaci un slaiku burkās. Man negaršo kabači un es viņus iznīcinātu vispār, ja būtu manos spekos, bet kompotā viņi ir ļoti labi.
Šodien es arī pirmoreiz mūžā dzēru kafiju karstu no 2l minerālūdens pudeles, kā rezultātā pulkstens ir 05:28 un smejos un priecājos.
Un es arī uzzināju, ka zemes kodols nepārtraukti rotē, kas ir kautkas jauns man un arī Ivaram un tas noteikti musm visu turpmāko dzīvi mainīs.
Vareni.

Es jūtos lieliski, paldies.
Kings of Leon - On Call.

Man ir 2576 PostSecreti datorā un tas tiktiešām IR daudz.

Un morāle šodien ir tāda: Kad tu esi dzīvs, tu esi dzīvs!

TUSĪĪŅŠ! (IEVĀ! BUČĀS! CEPŪŪMS!)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru