svētdiena, augusts 24

Sigur Ros un divas naktis pārdaugavā un visi zobi savās vietās.

Lai uzrakstītu šito kas tagad būs es esu sastādijis tabulu. Tā kā es neesu rakstijis šonedēļ un visas dienas kautkas ir noticis, bet man liekas ka viss ir bijis vakar, aizvakar un pagāšgad tad es galīgi nesapratu, un uztaisiju lielisku tabulku, kur ar nelielu atmiņas izmantošanu es tomer esu noskaidrojis kuras naktis ir starp kurām dienām un kuras dienas starp kurām naktīm.
Es šito varētu patentēt.

2dien es pamodos un ārā iespējams pat spīdēja saule, kā jau tas mēdz notikt dienās, kad nav apmācies vai debesīm priekšā aizbraucis citplanētiešu kuģis vai iepriekšējā vakarā kāds tev nav izdūris acis.
Sakontaktēju ar Saimi un nolēmām abi divi 16 iet stopēt, jo man vaidzēja Rīgu un kameras ugunsvadu, un Saimim vaidzēja vienkārši Rīgu.
Un tiktiešām 16 mēs arī gājām un stopējām, nestājās tiešām ilgi, tā, ka es nokavēju dadžu sēdi, kuras man pēdējā laikā šķiet tikpat svarīgas kā tuksneša ķirzakai akciju kāpums, un Saimja mamma, kura brauc no Rīgas no darba apstājās, pasmējās par mums un brauca tālāk. Kautkad mēs tomēr tikām līdz pagriezienam uz ropažiem, kas ir vieta kur es vienreiz esu piedzīvojis "bļe kā filmā" sajūtu. Tā kā Saimis arī tika ievilkts geocachingā, tad aizgājām uz Bunkeru un viņš tur atstāja savu autogrādu (<-tik smieklīgs vārds,ka es nemaz nelabošu :D ).
pēctam vēl stopējām tik ilgi, ka es sāku gulēt uz asfalta un vienā brīdī vainu mums abiem reizē aizgāja ciet vai arī pie tā meža ir kautkāda radiācija vai kas,jo mēs vienuviet atradām galīgi daudz visādus dīvainus kukaiņus un tārpu spūkainus un tā.
un tad beidzot apstājās bremzēm kaucot čalis ar mašīnu brīdi kad es jau biju nolaidis roku zaudejot ceribu ka viņš stāsies.runaja runāja daudz un beigās laikam izrādijās ka tas ir čalis kas mālpils muižu nopircis.un mēs to sapratām tikai,kad izkāpām. viltnieks sasodīts. bet jauks vīrs.
tad ir liela atputa tāda"vai vai mēs atpūšamies"un tad naktī ar priedniečelīnu un māru poli un vīni gājām kešot pārdaugavu.
galīgi forša nakts, un es tiešām tagad vairs nesaprotu visus tos, kas vienmēr paniskās bailēs no pārdaugavas un jo sevišķi naktī, jo nu mēs satikām tikai kautkādu pārīti pie uzvaras peiminekļa uz soliņa un vēl kaķi rodžeru, kurš ar mums 2h staigājā apkaŗt un bija mīlīgs kaķis.
forša nakts.
aizgājāmuzdzīvokliunautomātiskiatslēdzosdīvānā.nepamodosbrīdī,kademīlsnetikanorītamājāiekšāunzvanijasaimim,kuršnevarējapacelttelefonuuntapēcuzskatijapargudrudaudzītviņupretgultuunkratītvisugultuunbļautkātrakamuntadkadbeidzzvanītnomierinasunmierīgābalsīsaka"aizejatkadsielaizatemilu".betespamodoskadienācaemīlsunteica"wolispālī?".

3dienpadienuaizgājāmarvīniuzfilmu"midnightmeattrain"janemaldosunsaderējāmuzfregativaibūslabavainē.neivensnedabujafregati,jobijastulba,betlabākapar,piemēram,"seenoevil".galīgitipiskašausmene,kurirasinisunseksīgameitene,vienīgaistenavtādi"vaikānobijos"momenti,betlaikompensētutobeigāsir"miesniekufight".jatevpiedāvāpabrīvuiet-neej.

4dienesbijuuzteātri,kurbijaaktierinovisādāmvalstīmunviņiemlielākajaidaļaibijatreniņbikses.turbijaarīvīrsgadosnoČīles,meksikānistādsbaltāuzvalkā,kamanliekasesnegribētubūtviņadraugs,laiganviņšpilnīginoteiktiirļotijaukscilvēksunvēlturbijaaustrālietegalīgismukaunarforšubalsi.
diezganforšiviņiemsanāca.
pēctamesbijuuzamatierteātranoslēgumaparty,kurvisiēdunsmejasundzeršampanieti.tādsamatierteātrismanpatīk.

5dienesmodosrītadzestrumiņā11:30ungājupieivaraunskaitijosjehumansdaiņabrāļakāzuvideoirgatavsunesvarumierīginodotieskurpjužāvēšanaiundžemperuielikšanaisomā.15gājustopēt,tadatcerējoskajāpaņembiļeteungājustopētvelreiz15:20un15:50esjaubijurīgā.varenātriganunčaliskasbraucaarībijaforšunviņaminteresējavissuzpasaules,patsigurros.
satikuvīnikuršsaka"ejamuzpelmeņiem"untagadeszinukapelmeņosnavzonas.vēleszinu,kapelmeņosgctajāķopsīvarsalitkvairāknekātajospelmeņos,kasstacijā.manleikaskapelmeņosizskatāsvienkāršikātoletē,betnuestomēresugatavsupurētiesunēsttoletēsituācijāskadmangribaspelmeņus.
drīzipēctamjaubijāmarēnrīgāunsēdējāmunspēlējāmunouzzemesundziedājāmcipardziesmasunfledermausiunvisupārējo,jocosmosredztomērnebija.būtueszinājisātrāk,kaviņinebūsnekasnebūtumainijies.
un Sigur Ros bija vareni ^__^
No sākuma gan likās, ka viņi tā īsti nav atvērušies, bet uz beigām bija galīgi galīgi labi un prieks un laime.

Pēc Sigura ar Robi un Vīni un Fotonu un vēl 4 meitenēm kuras mums itkā neibja pazīstamas gājām meklēt 00-24 šņabja pārdošanas vietu. Zinat, ja piemēram Valteram vajag aiziet uz Lāčplēša ielu pēc somas, tad šņabja meklēšana var izvērsties par 3h ilga.
Un vēl mēs atradām mazu kaķīti, kuru tagad sauc Tosteris un viņš dzīvo zem mašīnām, pārtiek no benzīna un domā ka pats ir maziņa mašīna. Centāmies viņu izglābt nedaudz, bet galīgi nesanāca, kā jau tas bija iepriekš paredzams, jo katram, kam ir kaut puse smadzeņu ir skaidrs, ka radība vārdā Tosteris nav viegli noķerama.
Andrejsalā bijām nu jau vairs es ar Vīni ar 4 meitenēm, kuras mēs itkā nepazinām. Sēdējām, dzērām runājām par vakuumu un tā. Forša nakts vispār.
Un šitā vispār bija nakts kad viss notiek tik lēnu cik iespējams, jo es nezinu, visiem laikam patī kiet pa lieliem apvedceļiem. dabujām vēl 3 kastes pārdaugavā un arī alu un sašļiku pārdaugavā.
Un vēl satikām rotējošo suni Bumbieru ielā, kurš rej un rotē ap savu asi nepārtraukti. Nezinu kur viņa loģika, bet ja man būtu jāizvēlas starp rotējošu un parastu suni es ņemtu rotējošo.
Aj ejiet dirst es tur talak nerakstisu, bet jebkura gaidjuma paldies bija galīgi forši.

Un lai jums pēkšņi nekādā sakrā neienāktu prātā tik stulba kā piemēram, ka es vairāk neesmu nūģis tad es varu pateiktu, ka LU uz sporta nodrabībām es pieteicos šahā. YO!
es labāk paspēlēju biški šahu nekā iemācos iemest trīnīti ar aizsietām acīm.

Un man galīgi gribējās rakstī, bet tad beigās izrādijās, ka tomēr negribās un vēl tur kautkur pa vidu visas atstarpes pazuda un āāā.
Ejiet vienkārši dirst

Bet par pārdaugavas naktīm visiem kompānijas biedirem paldies.
Bļe es vienkārši esu tik dusmīgs.

es labāk pastāstīšu kā man Saimis zvanija 4dienas rītā
S:woli?
W:ja
S:es varu pec savas kameras ienākt?
W:ko?
S:nu savu kameru paņemt..
W:manu kameru? ko man kastes jafilme?!
S:ko?
W:kas?
W:ok es ceļos.
Tad es piecēlos, neko nerubiju un sēdēju 3min virtuvē krēslā un dusmojos jo man likās ka saimis jau 3 gadus nenāk.



ēšfasdrgsdafjklnkrbjgbasgasaahbvjAJVJHJ
BĻEĢ
man vienkārši tracina tās atstarpes kas pazuda un es to neredžeju un aaaaaaaaaaaaaaaaa mirsti atstarpe mirsti.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru