svētdiena, augusts 3

ŠLIMBĀ! man ir aizbraucis jumts, bet es tik paklanos un paldies

Es neesu rakstījis jau kādu nedēļu un nevienam pat nav ienācis prātā painteresēties vai es gadijumā neesmu miris.
Jauki. Jauki. Un tie saucas īsteni draugiem.lv lietotāji.

Sāku es ar paldies teikšanu visiem varenajiem 30tā Jūlija viesugrāmats sveicējiem, jo jums es fizioloģisku apsvērumu dēļ paldies neteicu.
Paldies arī visiem brangajiem rosola ēdājiem.

30.jūlijs
Es mammai pateicu "es negirbu nekādās kūkas nekādās dāvanas neko, tikai rosolu" un kas notika? MAn bija vairāk rosola nekā es manliekas savā mūžā esu apēdis...
patiesībā man slinkums rakstīt pr tik seniem notikumiem.

2.Augusts. (čekojiet manas jaunās rakstnieka spējas rakstīt savas dzīves atstāstijumu tādā kā grāmatas veidā ko es tiko izdomāju paskatoties uz savu netīro kreklu)

Modos agrā rīta dzestrumiņā atskanot griezīgam telefona zvanam manās ausīs, kuras reiz Jānis Graubiņs aka Tornis kādreiz nosauca par spicām elfa ausīm. "Jā?" mamma saka un tad saka vēl "nē viņš guļ vēl" uz ko es atbildēju ar ļoti izteiksmīgu un iepriekš nemēģinātu "gāārdz".
"Viņš neguļ vairs" viņa pasaka mistiskajai personai (Jānis Siliņš aka širmis aka idiots pilnīgs, profesionālā vidējā izglītība, 21 gads, Mālpils, Ķiršu 7-22, īpašas simpātijas pret klubu mūziku un datoriem). "Valters Brūns visuma pavēlnieks runā" es savā nodzertajā balsī ierūcu klausulē, "kas mani šitādā dzestrumā (11:00) traucē no mana miega, kas liek manai ādai būt zīdainai?" "Ak tas esu es, Širmis, tavs necilais brālēns, lūdzu lūdzu nepiekauj mani un atnāc salabo manu datoru kuru tu pēdējoreiz nāci labot pirms 3 dienām ja tevis paša atmiņa tevi neviļ" "Labi, Jāni, es tuliņ būšu, tikai ļauj man izgludināt manas izejamās bikses un ieveidot matus ar Fructis style hard for very stylish people gel"
Tad es pārsoļoju 1cigareti attālo pļavu un nonācu Siliņu centra rezidencē, kur mani sagaidīja ar aplausiem un papīriem krītošiem no gaisa un arī alu (alus patiešām bija).
Nepagāja ne sekunde, kad es jau biju salabojis Jāņa KOMPJŪTERU iesmējis par Edgaru, izdzēris pusi viņa alus, uzpīpējis un soļoju uz māju.
Te pēkšņi manā atmiņā kā negaidīts zibsnis uzzibsnīja iepriekšējā dienā ar Ivaru Vīni Brenci XX iepriekšējā dienā norunātā došanās uz Siguldu kastīšu meklējumos. Aizeju pie Ivara un klauvēju pie durvīm 2 reizes un tad 2 reizes ātrāk. Durvis atvēra Ivars pats tērpies tikai biksēs un viņam no muguras lobijās āda. "Kas par huiņu?" es saku un dusmīgs viņam draudu ar kulaku un Ivars atbildēja "ak piedod Valter, bet es nepazīstu pulksteni, tapēc es domāju ka pusdienas ir jāēd 16 vakarā un es ātrāk nemāku".
Tā nu mana diena tika burtiski sagrauta kas tiks arī vēstures grāmatās iegravēts un Ivara neaptēstības rezultātā es zaudēju daļu saprāta un neaizgāju nobalsot referendumā. Tagad viss ir postā jo simtu punktu mana balss bija izšķirošā.
Nule biju paēdis, pagulējis noskatījies 2 pimp my ride sērijas, pasēdējis pie datora, radis atbildes uz pasaules eskistences jautājumiem kad Vīnis jau pilnā geocachinga ekipējumā stāvēja pie manām durvīm un teica "jā pavēlniek es tewv dodu 100 latu jo tas ir vairāk kā tava alga domājams!" un mēs abi devāmies stopēt uz Siguldu.
Vispirms mūs gribēja nobraukt Mālpils mafija, tad mūs nepaņēma Mārtiņš Pudelis, Daiņa Pudeļa un Jāņa Pudeļa brālis un tad paņēma "šodien Mālpils800?" vīrs kurš ir ļoti pieklājīgs pret mums, kas ir visai dīvaini, jo piemēram Mālpils mafija mani sauc par mataino un Ivaru par sarkanādaino. Un vēl saka ka mums nav jābaidas stopēt jo matainajiem jau tāpat nav ko zaudēt.
Neci knepagāja kad jau bijām Siguldā....
..pēc 6h atrasta zila balona, siguldas sanatorijas, saltavota, gaujas krastmalas un serpentīna cēla apmeklējuma mēs nostopējām automobīli uz mājām. Lūk viena diena manā svarīgajā dzīvē.

Man tagad bija kādi 40 naktstauriņi istabā, jo bija logs vāļā un viņi laikam domā, ka lampa ir kaila sieviete vai kautkas tamlīdzīgs un skrien iekšā kā traki. Bet tas mani nebiedē! man ir logu tīrāmais kurš saka PŠŠ PŠŠ un naktstauriņš saka "oh im dead" un viss tiek kontrolēts.

Vēl es atkal esu feisiņā. Tur ir iepazīšanās spēle, kas ierauj tādā atkarībā, ka bail, jo visi džeki tur uzdod jautājumus "cik bu4inas tu vēlies? :****?" vai "vai es tevi mīlu?" vai vel kko bezsakarīgāku un es vnk uzrakstu "tev patīk pulksteņi tādi kuriem iekšā zobrati griežas?" un jūtos 5reiz foršāks par visiem.
Vēl feisā ir forši tas ka tu vērtē bildes un smukām liec 5 un nesmukām 3 un pavisam pretīgām 2 un tām kas domā ka ir čizo un taisa tādas pašas bildes, tām ieliek 1 un tad tu nākamajā dienā skaties ka tev ieliek 1 un tu aizej un ieliec tai meitenei 7 un es pienemu ka vina nesaprot kas notiek un vinai sadeg galva vai kautkas tamlīdzīgs.

Vēl kāds kam ir kaut mazākais kontakts ar Baibu Bruzguli var nodot viņai ziņu ka viņa TIKA LU kom maksas grupā, jo lai arī nāk īsziņa, zinot Baibas prāta nespēju, es pieņemu ka viņa to varētu vēl nesaprast.


Un tagad es dodos spēlēt jaunu turnīru iepazīšanās spēlē u niedomājaties tik - GPS uztvērēji maksā sākot no 100ls vidēji. Tas ir vairāk nekā mana alga sasodīts :D
Man patīk joki par savu algu, ta ka es te stāvu :D

jauku piedzeršanos un visu pārējo.

3 komentāri:

  1. Prieks, ka tu esi pavisam dzīvs. Es jau sāku domāt, kur ir pazudis tas, kurš uzlabo man noskaņojumu. :)

    AtbildētDzēst
  2. neko neatbildu, jo man ir tendence neredzēt sarkasmu tur kur ir, un redzēt tur, kur nav.
    Jebkurā gadijumā jauku dienu :)

    AtbildētDzēst
  3. Eu Woli beidz muļķoties labāk nāc malku krāmēt.

    AtbildētDzēst