trešdiena, jūlijs 22

Dinozaurs w00t!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Masačūsetas Universitātes čalis saka, ka visuma masa ir 10^53kg, es sveru 74kg, no kā var secināt, ka es esmu 1/13513513513513513513513513513513513513513513513513513,5135 daļa no visuma.
Un pirms pāris gadiem man likās, ka es esmu īpašs, jo man mājās bija karstmaižu taisāmais. Zibis!
Bet to patiesībā nevar zināt, jo ja mēs citējam, un to mēs, protams, vienmēr daram:
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity - and I'm not sure about the former." /Albert Einstein/
Un šādā gadijumā es esmu 1/∞ daļa no visuma, un tas izskatās smukāk, jo ja tev nepatīk kā izskatās bezgalības zīme manis pēc tu vari arī iet un pakārties.
Pamatskolā Ārija Krastiņa mācīja zīmēt bezgalības zīmi pilnīgi savādāk, un ja nebūtu pieejams internets es iespējams nekad nebūtu uzzinājis kā izskatās pareiza bezgalības zīme. Lai tev laba pensija Ārij, tu arī rombus nepareizi zīmēji!

Kopš pēdējā normālā ieraksta rakstīšanas, kurš manuprāt ir bijis visai sen, es esmu bijis Madonā, un ap turieni un visu ceļu līdz turienei nodarbojoties ar KAŠU, lai arī lija lietus un mašīnā bija arī Čizo un informatīvais 1990.gada izdevums "Laterna".
Vakarā pie Shaun of Dead es nevarēju atcerēties kad pēdējoreiz mūžā man TIK ĻOTI būtu nācis miegs un es tik ļoti būtu centies negulēt. Tas ir kautkā stulbi. Tad kad man piemēram gribas lai man nāktu miegs, man četras stundas jāpavada smejoties par kautko šitādu http://engrishfunny.files.wordpress.com/2009/06/engrish-funny-shes-choice.jpg?w=500&h=375
Tagad es esmu atgriezies no Rubenes, kas ir netālu no Valmieras, uz kuru var aizbraukt ar vilcienu, un kurā es māku aiziet uz veikalu "Esse", ja esmu atbraucis ar vilcienu, bet Rubenē veikals ir tikai viens, lai arī tā itkā esot apmēram tikpat liela kā Vaidava, kurā esot TRĪS veikali, no kuriem vienu sauc "Jancis" un tādu nosaukumu es nekad mūžā nebiju redzējis. Rubenes veikalam nosaukuma manliekas vienkārši nav, bet toties tur ir ļoti jauka pārdavēja un piena produktu pārdevēja un pārdevēja, kas prasa dokumentus pērkot cigaretes, lai arī es no bārdas neesmu atbrīvojies jau manuprāt nedēlu.
Biju Zilajākalnā, itkā nothing special, bet man patika labāk par Gaiziņkalnu. Tur ir kautkā smuki uztaisīts un diezgan forši no viņa var braukt ar riteni lejā. Vispār nav gan nothing special - man patika. Kad es biju Madonā, es biju arī Gaiziņā un tas čist bija nothing special. Mani bērnības sapņi ir sagrauti PILNĪBĀ jo tur pat nav viena kvadrātmetra, kurš izskatītos kaut uz pusi tāds kā es iedomājos. Tur ir tornis, un tas arī principā ir viss kas tur ir. Zilajā kalnā toties ir ģeodēziskais punkts, lai ko ellē tas arī nenozīmētu, un mēs viņu atradām! Vai arī kautko citu, bet jebkurā gadijumā mēs atradām kautkādu punktu starp kokiem.
Vakar es biju Cēsīs, jo bija "mazais" riteņbrauciens kādus 40km pa zemes ceļiem tā ka pēc tam dibens sāp un asfaltu tu esi gatavs precēt. Kopumā arī tas bija diezgan forši un vēl mēs satikām 3 čaļus, kuriem vārdus es nezinu, un iespējams es viņus redzēju pirmo un pēdējo reizi savā mūžā, bet viens aizdomīgi izskatījās pēc Mika, kurš kādreiz mācījās manā skolā un bija kluss.
Tā visa rezultātā man dotajā brīdī ir atrasti 222 KEČI, jo es nodarbojos ar KAŠU.

Ko tajā laikā dara Dainis?
Viņš ir jau nedēļu Spānijā, no kuras netiek ārā, iztērējis praktiski visu naudu un piedzēries guļ teltī uz benzīntanku, un zvana man lai prasītu vai es nezinu kādu diskotēku posmā Parīze-Berlīne, kamēr Jānis aizmugurē cenšas dziedāt "from Paris to Berlin.." lai arī to ka tā ir angļu valoda es saprotu tikai pēc Daiņa komentāra "Jānim ir laba angļu valoda"
Bet nav tā ka viņi neko nedara! Viņi iet Barselona uz ielas un "nopelna" 10 eiro!! Es gan nezinu vai diedelēšanu var saukt par darbu, bet Daiņaprāt laikam var. Daiņaprāt manliekas arī malkas nenešanu varētu nosaukt par darbu.

Svarīgi noteikti tagad jāpiemin ir šitas - cilvēki, kas izdomā cenas kellogsiem&stuff ir pilnīgi kretīni. Vieniem tagad nāk līdzi dinozaurs ar daudz detaļām kuras jāsaliek, un es vienu tādu dabuju, un es gribu arī citus, bet tā paka maksā nahuj 2 latus. DIVI LATI PAR SAKALTUŠU KUKURŪZU! bļeģ. es varētu atdot viņiem tās pārslas, ja es varētu dabūt tikai to dinozauru. Varētu it kā arī iet ar nazi uz veikalu un atgriezt apakšas vaļā un izņemt dinozaurus ārā, vai arī vienkārši aplaupīt veikalu, bet tas ir pret maniem principiem, tāpat kā ir pret maniem principiem nest smagas lietas un nodot veļu kojās, jo tas nav vīriešu darbs, tikai tapēc ka to uzskata par vīrieša darbu.
Kopumā tas dinozaurs ir mans lielākais prāta mežģis pēdējā laikā, bet ir diezgan skumīgi, ka man ir tikai viens, un es nevaru viņu nolikt tā, ka izskatās, ka viņš piemēram kaujas vai arī pārojas, vai lūdz Jēzu kopā ar citu dinozauru.
Otra lieta, ko es esmu izdarījis ir uztaisījis 6 otrās smukākās pastkartes savā mūžā.
Es īsti neatceros, kam es sūtiju divas pirmās smukākās, bet kopumā es esmu uztaisījis 8 pastkartes, un tikpat arī nosūtījis, un es nekad neesmu sūtījis pastkarti tādu kā var pastā nopirkt, jo tur var nopirkt tikai tieši tik stulbas, ka tāda var patikt tikai ja tev ir 70 gadi, tu domā ka laiks Padomju Savienībā ir bijis labākais notikums tavā dzīvē un tavu kaķi sauc "Pļuciņš".

Mans mīļākais kaķis Rubenē ir Ludis. Viņš ir resns, sirms, viņam ir smieklīgs vārds un viņš arī guļ. Ja man tagad būtu desa un es būtu Rubenē, es viņu aiznestu Ludim!
Amen.

Jauku tev dienu, es eju ēst.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru