ceturtdiena, jūlijs 2

Zibens

Zibens ārā ir!!
Ir diezgan stulbi no sākuma iedomāties, ka izejot ārā uzpīpēt tev acis nepareizi strādā no dirnēšanas pie datora un tapēc zib, bet nē, TAS IR ZIBENS! (ir arī pērkons!) Ja vārdam "zibens" samaina vietām burtus, var izveidot "benisz", un gandrīz to pašu var izdarīt ar vārdu "dibens".
Pēdēja reize, kad es atceros zibeni ir kad man bija maz gadi, un man mācija kā pēc starpības starp zibeni un pērkonu var noteikt attālumu cik tālu kāds riteņbraucējs ir dabujis ar elektrību. Protams es esmu arī vēlāk piedzīvojis zibeni, bet tā ir vienīgā reize, kuru es kautkā tagad spēju atsaukt atmiņā. Pats ar riteni tad es vēl nemācēju braukt. Nebija arī vajadzības, nemācēju arī peldēt. Stilīgāk man likās zināt nosaukumus dinozauriem.
Šodien es kritu negodā un nopirku zilo LM, jo maks vair nav īpaši biezs. Vispār mana doma bija, ka varētu pīpēt tinamo tabaku, jo Mālpils dzērienu veikalā pārdod pīpi un papīrīšus un tinamo mašīnu un filtrus, vienīgais tur nav ne tinamās ne pīpes tabakas. Laikam viņi domā, ka tie papīrīši ir domāti, lai izlīmētu tapetes, un tādz jēdziens kā "ātri izlīmēsim tapetes" viņiem ir tikpat tuvs kā Saimim izpratne par vārdu "kāpinātājs".
Bet ar to nebūt nebeidzas manas vērā ņemamās ikdienas izklaides! Es biju bibliotēkā un paņēmu izlasīt "Jātnieks bez galvas". Tur nav īpaši liela izvēle godavārds, Harija Potera 3 grāmata bija saplēsta un Dena Brauna grāmatas Mālpilieši ir lasījuši kā psihi. Vispār visu lasa psihi. Kad es tur ņēmu Bredberija Fārenheitu tam bija pēdējās 20lpp izplēstas. Un tieši tāpēc nevajag lasīt grāmatas toletē (jā, es zinu bļe ka to raksta)! Ja no Jātnieka bez Galvas izgrieztu pirmo lapaspusi, tad tās 150lpp ko esmu izlasījis no 400 mierīgi varētu arī saukties "Luīzes Pointdeksteres mīlas dzīve", jo no cilvēkiem bez galvas tur nav ne smakas. Jātnieki gan ir vesels lērums. Īsti nevar arī saprast, kuru no tēliem iedomāties kā Džoniju Depu no "Sleepy Hollow", bet man ir aizdomas, ka vienīgā saistība tai filmai un grāmatai kas man ir rokā ir tas čalis bez galvas.
Vēl es biju uz nepareizo frizētavu. Es gāju nu jau pēdējās vairākas reizes, kad bija tāda nepieciešamība, vai vienkārši nestrādāja domāšana, uz frizētavu, kas ir pie pirts (Mālpilī ir 5 frizētavas un arī policija), mamma itkā šoreiz sarunāja, es aizgāju, man nogrieza matus tik īsus, cik man īsi sen nav bijuši, un es izskatos pēc tāda paipuisīša, ka man nav īsti ar ko salīdzināt. Izrādijās man bija sarunāts griezt matus pavisam citā frizētavā (pie kurpnieka, bet kurpnieks nav tas kas griež, viņš, lohs, vispār nenāk uz darbu, kad es tur eju 3reiz dienā, un tur iekšā ir tikai kaķis, kas nemāk atvērt aizslēgtas durvis) un es esot nepareizi izdarījis. Neko nezinu.
Pa šīm dienām man arī ir nākusi atklāsme, ka nevajag reģistrēt nekur savu īsto vārdu, jo tagad, kad es saņemu vēstules "Jabels Pakels, Jūs esat laimējis 100miljardi^49 naudiņas" man nav jāizlasa viss teksts, jo izlasot "Jābels" man jau uzreiz ir skaidrs, ka ta sir spams. Riktīgi zajebis!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru