trešdiena, jūlijs 29

Come writers and critics Who prophesize with your pen!

And with a faint taste of cigarettes you write hallelujah songs.

Ain't it wonderful feeling alright

Nekas nav mainījies. Es veljoprojām esmu nūģis.
Un es vēljoprojām esmu nemitīgi pārsteigts par visparastākajām lietām, piemēram, to ka 5 no rīta vecmammas dārzā lasot upenes mani mati paliek slapji no miglas, vai arī par to, ka man patīk Bob Dylan. Patiesībā man pagaidām patīk 2 dziesmas, bet citas es neesmu dzirdējis.
Visu mūžu es dzīvoju domādams, ka man viņš nepatīk, jo a)Viņu klausās Imants, mammas brālis b)Viņš ir kautkas sens c)Dainis kādreiz ELVI nozaga viņa disku, un tas disks neizskatījās īpaši smuks.

Ja tevi interesē ko vēl es daru bez upeņu lasīšanas - es lasu avenes. To es arī gan darīju tikai vienreiz, bet tikuntā man tas nepatika. Būtu meli, ja es teiktu, ka es nevaru izdzīvot bez zaptēm, bet nu mamma ir un paliek mamma. Toties mēs varam pateikties pasaulei par audiogrāmatām, un tai laikā es noklausījos 5. Hitchhikers Guide to the Galaxy daļu, par kuru es nebiju sevišķā sajūsmā, bet nevarētu teikt, ka man būtu bijis garlaicīgi.

Man nav īpaši daudz ko stāstīt tāpēc es pastāstīšu par filmām, ko es noskatījos šodien un vakar.
Tātad!
Watchmen.
Es nebiju sajūsmā. Es nevarētu teikt arī ka būtu bijis ļoti izklaidējoši, BET!
To filmu tiešām ir vērts lādēt lai noskatītos pirmās 10minūtes! Tas bija kautkas ļoti ļoti smuki, un pa virsu vēl Bob Dylan - Times They Are a-changing.
Lai arī tas ir stulbi, man patīk kā viņi ir pārveidojuši Amerikas vēsturi, un simtpunkti tas kas mani visvairāk pievilka ir tas, ka es sapratu ko tur rāda.
Piemēram - Kenedija nošaušana, ja es reiz nebūtu izdomājis kojās naktī skatīties kā nošauj Kenediju, tā vieta man pilnīgi neinteresētu, jo es nezinātu, kas tas ir, bet es zināju! Vēl tur bija Anijs Varhols, kuru es zinu tikai tāpēc, ka reiz kļūdas pēc es noskatījos "Factory Girl". Man nepatika. Man nepatika arī "velvet Goldmine" un es neesmu nenormāli stilīgs. Vēl tur ir nosēšanās uz mēnes un Vjetnama un hipiji, un ļoti ļoti skaisti nošauj hipiju meiteni. Tad es biju apmēram tāds ^^.
tātad kopā no apmēram no 150min redzēt jēga ir kādas 6as, kas sanāk ka tās filmas labums ir apmēram 4%.

Harry Potter and blah 6 daļa.
Skatījos TS kvalitātē un tagad es zinu ar ko TS atšķiras no CAM. Nejau pateicoties filmai, bet vienam komentāram bet tikuntā. Filma bija izklaidējoša. Nekas vairāk. Drīkst skatīties sliktā kvalitātē, jo nav laba, un uzreiz ir skaidrs uzreiz, ka Strups ir labais, kas ir diezgan debīli, un spriedzes momenti bija iztaisīti tā, ka brīžos, kad man iespējams vajadzēja satraukties es domāju par Hermiones krūtīm, un kā varētu salīdzināt viņas krūtis ar tām kas nebija pirmajā filmā, vai arī par to, ka Džinnija izskatās smukāk nekā es ieodmājos lasot grāmatas. Ir arī stulbs specefekts ar Dumidoru alā!

Adventureland.
Kautkā smuka filma par čali kas vasarā strādā atrakciju parkā. Šitā filma man lika nonākt pie secinājuma, ka man ļoti patīk tā aktrise kas ir "Twilight", tad kad viņa nav "Twilight" viņa bija smuka un vispār arī forša. Twilight ir mēsls un to filmu es nekad neskatīšos otrreiz. Es aizmirsu kas tur vēl bija foršs, jo pārāk daudz filmas, bet es zinu ka pēc noskatīšanās es jutos tik labi, ka 5 no rīta aizgāju viens pats upenes nolasīt. Nav ne vainas arī OST.

Observe and Report.
Pirmās 2,1min bija sliktas, jo kāds bija nofilmējis tikai pusi no kino ekrāna, bet tomēr Seth Rogen es nedaudz dabuju redzēt. Tālāk neskatījos, jo nedrīkst skatīties filmas ar Seth Rogen tādā kvalitātē. Nav smieklīgi.

Accepted.
Sūds. Bija izklaidējoši un tā bet sūds. Nevienā mirklī aktieris galvenajā lomā nelika man domāt ka kautkas tāds varētu noptikt pa īstam. TE NAV TEĀTRIS stulbais lohs. Un resnais no Superbad vai kur ellē viņš bija, bija pārāk resns un reāli besija ārā.
Vēl bija stulbenis, kurš bija uztaisīts pārāk stulbs, lai man būtu smieklīgi.
Iesaku skatīties, bet neiesaku. Šitā ir tāda veida filma, ko var skatīties arī pēc 5aliem, kopā ar Čizo, kura runā nepārtraukti un tu tikuntā neko nezaudēsi.

Growing Op.
Filma par ģimeni kuriem visa māja ir viena liela zāles plantācija. Ja tu esi Krišs Kešāns vai kāds cits kurš domā "eu reaļna zāle! man patīk weeeeeeeeeed filmas kruta, pizģec noskatījos Butterfly Effect 3 reaļnais mindfuck" tad tev viņa nepatiks. Ja tu esi Valters Brūns, tas normālais, nevis tas 100%emo, kuru var atrast draugos, un kuram tagad drošvien būs normāla statistika, tad tev patiks ļoti. Biju ļoti ļoti priecīgs.
Tāda Drāma-smieklīgi-vidusskola filma.
Filma cik es saprotu oficiāli nemaz vēl nav iznākusi tāpēc nav nekādu runu par to internetā un man bija jāpavada 2h lai atrastu dziesmu no tās filmas kuru es gribēju.
Tā ir Jenn Grant - Dreamer.

Vēl pa šīm 2 dienām es esmu paspējis noskatīties 2 ne pārāk interesantas Fantastic Four multenes sērijas un 2 Flinstonu sērijas un kautko stulbu ar Power Rangers, jo citi ģimenē arī grib datorizēties un tad man ir jāskatās televizors.
Stulbi kautkā.

Vēl es nesaprotu ko dara tie stulbie cilvēki, kas ap 5iem sāk parādīties onlainā.
Es saprotu sevi, jo es neguļu, bet tie guļ, jo pa nakti onlainā nav neviens un tad es eju "runā ar svešinieku čatā", kur ir diezgan stulbas sarunas. Sveišinieks ir "X" jo x ir sakne un nezināmais un to vajag uzzināt, bet dažreiz arī nevajag, piemēram, ja tu esi slepenajā čatā vai arī tev besī matemātika.
Tātad:
W:sveiki
X:vards
W:ko?
X:vards uzvards
W:ok
X:??????????????
X:pamet čatu

vai arī

W:čau es esmu Zane man ir 15 gadi, un es neesmu no Valmieras
X:pamet čatu

vai arī

W:tagad tu pametīsi čatu
X:kapēc?
W:nu jo tā būs
'X:ok
X:pamet čatu


Reāli vainu es esmu nenormāli neinteresants, vai arī es pilnīgi un absolūti nemāku socializēties čatos. Smieklīgi toties ir čatot ar Japāņiem, jo viņiem ir dīvaina angļuvaloda un tādi smailiji -o- -0- ioi u.tml. Es nezinu kurš no tiem ir domāts XD*********** bet es pieņemu ka vidējais.

Manliekas Tu reāli daudz pazaudē guļot. Es eju taisīt kafiju un noskatīšos kādu filmu. Jauku dienu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru