piektdiena, marts 26

High school of interpretation

Nākot no skolas man pretī nāca 2 pieauguši vīri uzvalkos, kas izskatījās pietiekami nopietni, lai tikko būtu kādam pārdevuši papīru ar uzzīmētu krānu par 5iem miljoniem. Viens no viņiem man pamāj ar roku un es izņemu austiņas un lūk:
#1:Hello! Do you know where is the high school of interpretation?
W:? vat?
#2:We are looking for the university!
W:Well the main building is right there, and the Linna building of social sciences is right here, what do you need?
#1:We like cafeteria
W:Well theres cafeteria in both of them
#2:THANK YOU, THANK YOU VERY MUCH!
un abi aiziet.
Vēl līdz šim brīdim es nesaprotu vai viņiem tiešām vajadzeja interpretācijas augstskolu, vai viņi vienkārši vazājas apkārt čakarēdami cilvēkus, lai gan interpetācijas augstskola izklausas pēc kautkā gana kruta, lai to kāds meklētu. Varbūt tur māca kā interpretēt šadus jautājumus.

Somija veljoprojam it ka ir diezgan normala, lai ari pamazam sak gribeties majas un neko nedarit.
Augstskolas akademiskais personals šeit arī diezgan foršs, jo viena daļa man patīk, un otra daļa izskatās ka dovien dara kā pārbauda meilu un uzskata ka studenti ir garīgi atpalikuši, kādi mēs arī esam.
Viens kurs bija ielikts tik debila laikā, ka 6 cilvēkiem 2dienās 12os sākās 3 lekcijas kuras viņi gribetu apmeklēt, un pēc rindas ar meiliem un visa pārējā un no rītiem es saņemu atvainošanās pilns vestules, ka viss tiks labots. Protams. Tagad viens no kursiem sakās 13os. PIZĢETS pārmaiņas. Nevaru saprast via ta sieviete ir stulba vai vienkārši stulba.
Vel no cita kursa mani atšuj jo mans vārds redz neesot uz kautkādas listes kura drošvien ir printēta noslēpumu kambarī un man ir pohuj jo es tāpat viņu negribeju ņemt.
Jā, skolā ir noslēpumu kambaris, kuru meklējot tu pavadi 20min, kad pēkšņi apkart uzrodas 4 somi, no kuriem tu pazīsti tikai vienu meiteni un visi man rāda kur man jaiet, lai ari neko neesmu prasijis. Nav ne mazākās jausmas kā viņi to zin, bet nu īpasi arī neinterese kamer es nonaku kur man janonak.
Vēl man bija viena no labakajām dienām Somijā.
Es atradu savu pirātu kreklu, atradām piedzerušos čali kāpņutelpā, Cīosa man atdeva veselu paku tabakas un 2 gumijas tārpus un Harijs izvizināja veļas ratos. Kad visi cilvēki paliek tik labi, tu gribot negribot sāc domāt, ka Tev tuvakajā laika kāds sados pa muti.

Un šīsdienas sapnis man māca par draudzību.
Es sapnoju kā pārguļu ar Elīnu Pr., kas ir arī Cīosa un vel 2 meitenes, kuras es nepazistu, jebkura gadijuma man beigās tomēr nav ne jausmas ar ko es pārguļu, bet sapnī tas nav svarīgi, tad es pēkšņi esmu pie Māras Poles, kur ienāk Ivars ar lielu monitoru un saka ka tā ir jaudīgākā videokamera pasaules vēsturē, un viņam ir nekavējoties viņa jāliek uz statīva. Pa vidu tam visam es nepārtraukti cenšos izvairīties no viena suņa, kurš grib mani piekaut, jo es itka esmu nozadzis viņa saulesbrilles, un tad loģiski domajot es Elīnai prasu "Are we like friends with benefits?" jo nu nekadas nopietnas attiecibas Erasmusā nevar būt, un mes itka esam draugi, bet parguļam, tad tas izklausās pēc šitā, uz ko man atbild " Friends?! Friends in Erasmus!!? Come ooooon!"
Jā, erasmusa draugu nevar būt.


Un atceramies Mertonu?
Nu lūk, mazāk kruti, bet toties masīvāk!
http://www.youtube.com/watch?v=LfamTmY5REw&feature=player_embedded

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru