ceturtdiena, aprīlis 24

1:21 es eju izpīpēt pēdējo, kamēr tu palaid garām lielisku nakti ^__^

Vakar es neko nerakstīju, jo biju nepriecīgs, jo par maniem matiem smējās 7 cilvēki no 9iem.
Šodien neviens nesmējās.
Ieva teica, ka nav traki, Matemātikas skolotāja teica, ka ir smuki, Māsa teica, ka es izskatos ļauns un Dainis teica, ka es vairs neizskatos pēc tikko pamodies(kādā te "pamodies" forma jalieto es nevaru saprast) bomža, un izskatos pat nedaudz zolīds.
Kopumā laikam nav tik traģiski kā man likās, jo pirmās stundas pavadot ar matiem, kurus lūdzu līdz zodam, bet sanāca kādi 3cm vi
rs zoda (ak tavu skādi) sajūta bija visai dīvaina.
Bet foršākais, ka kad es neskatos atspoguļojošā virsmā, vai neaiztieku galvu, es jūtos pilnīgi tāpat.
Sasodīta būšana ar tiem matiem, godavārds.

Vakar bija skola.
Literatūrās pirmajās divās skatijāmies "Ezera Sonāte" kas ir Rezeras "akas" ekranizējums un,ziniet, mani pat interesēja, kas tur tālāk notiks.
Godavārds. Filma nemaz nebija tik slikta. Varu pateikt lietas, kas man nepatika:
Latvieši senie nemāk filmēt naktīs tapēc filmē dienās un kautkā padara tumšāku, bet īsti neiebrauc faktā, ka naktī nav zilas debesis, vai arī ka cilvēkiem nemēdz nekas atspīdēt matos pa nakti, vismaz nav nācies tik spožu mēnesi redzēt.
Vēl man nepatika tā Vizma vai kā viņu sauca, jebkurā gadijumā tur ir veca vecene, kuras dēls ir cietumā un viņa ir veca "es neko nerubiju Sovetskaja Armija večno!" un vispar man viņa baigi nepatika, es ceru, ka man tada nekad nebus jasatiek.
Vēl man nepatika tās vecās meitas peldkostīms.
Kas nepatika Dainim:
Galvenās varones dēls, kurš ir vienkārši pārspīlēti muļķīgs bet nosmieties par viņu var labi un kamēr es smejos Dainis saka "bļe es to sīko nošautu" nu jo viņš tur neklausa un aizdzen žiguli un vel kkadus brinumus izdara.
Nekas cits īsti svarīgs vakar skolā nenotika, ja vien tas nebija kultūras vēsturē, jo kas notika kultūras vēsturē es neatceros.

Un pēctam es biju pie frizieres, kura pagāšreiz nogrieza galīgi labi, bet šoreiz neatcerējās kā ta sīsti bija un viss ko es varu pateikt ir "līdz zodam, un lai nav vienā līnijā". Līdz zodam laikam ir visai globāls jēdziens, bet nu - līdz kāzām ataugs.

Pēctam es kautkad aizgāju pie Ivara un mēs pavadījām visai ilgu laiku spēlējot šitādu spēli, kas liek iemirdzēt smieklu asariņai katra, kurš kādreiz fanojis par mario, acī. Lūk te:
http://www.geocities.jp/z_gundam_tanosii/home/applet/Main.html

Un vēl man Ivars parādija dziesmu, kas pilnīgi noteikti fizmatos tiek atskaņota fakultātes telpās iksekundi :D Te:
http://pi.ytmnd.com/

Un pēctam mēs pavadījām kādu stundu skatoties cilvēku, kuru es 4 naktī pamostoties pat varētu nosaukt par lielāko idiotu pasaulē:
http://www.youtube.com/watch?v=herrMx8EBHw
Viņš māk attēlot jebko, tikai žēl, ka viņš nemāk.
Un vēl žēl, ka viņš ir pārdevis savu kreklu, lai nopirktu Sin City plakātu, un vēl žēl, ka viņš ir tik galīgi sasodīti idiots.
_______________________________________

Šodien par brīnumu sev un arī man es biju skolā atkal. Jēga gan itkā nekāda, ja neskaita uzpīpēšanu pāris reizes un vēl uzjautrināšanos par Daiņa uzstāšanos kapsulas iepamatēšanas pasākumā.
Jā Mālpilī būs liela sporta zāle, kurā es ceru, ka ies visi internatņiki un teķinieki arī, nu jo es jau būšu prom, un man tas nebūs jāpacieš.
Vēl bez teķiniekiem un viņu acis žilbinošajām botām tur būs arī baseins un basīša laukums un toletes un vēl kautkas un vēl terase uz kuras varētu būt labi pīpēt, bet vai tur varēs pīpēt es gan neesmu īsti pārliecināts.

Atnācu mājās un aizgāju pie Ivara, kurma patīk sēdēt visu dienu mājās un neko nedarīt.
Tur nonācu pie atklāsmes, ka tos žurnālus, kur var viskautko pasūtīt pa pastu stāda visģeniālākie cilvēki pasaulē.
Sēdēju lasīju un smējos, piemēram tur ir pleds(nezinu ko tas nozīmē) kuru "var mazgāt arī mašīnā" un vēl tur ir pleds, kuru var izmantot kā pārklāju vai paklāju vai kā vēlkautko, bet par viņa kā pleda izmantošanu nekas nav rakstīts.
Un vēl tur bija "brīnumgaldauts", nezinu kurš cilvēks tiešām arī pērk lietas ar tādiem nosaukumiem, bet vispār tas izskatijās pēc kautkā tādā, kas kādreiz manai vecaimammai bija un ja nemaldos to sauca par "vaskadrānu" (par šito vārdu ar Ivaru gardi nosmējāmies šodien, nu jo tā kā vasks un drāna) un nekādus brīnumus es tur mazs būdams nesaskatīju, ja neskaita to, ka viņu varēja forši ar nazi sagriezt.

Vēl es pie Ivara aizmigu un vēl es pie viņa izpildīju misiju, kurā man bija jāatrod lats un Ivars teica "tu nedrīksti būt neuzmanīgs!".

Pēctam es uzvilku žaketi paņēmu ivara nigga chill riteni, aizbraucu un nopirku 2 alus un prātā ienāca doma "Bļe vasara ir klāt!". JEHU! Žaketes sezona ir atklāta.

Un veikalā man prasija dokumentus. Man patīk ka man prasa deokumentus.
Kapēc? Pirmkārt tapēc, ka tagad es esu liels puika un man ir ko parādīt, un tad parasti ir tās ļaunās pārdevējas, kuras visus ienīst un domā "nē īstas, šodien alu nedzers" un vispār nejauki iztruras, un tad tas, ka es parādu dokumentus no manas puses ir vienkārši kā iebļaut viņai sejā "IN YOUR FACE BITCH!". Nu vēl ir tādas labsirdīgas, kas vienkārši pārbauda, un tad es viņām parādu ar "jā man ir jaukudienu jums"attieksmi.

Aizbliezu pie Daiņa, kurš neizprotamu iemeslu dēļ neiet uz toleti mājās, bet kautkur ārā, un Ivars prognozē ka viņš jau ganjau mājai visus stūru nočurājis, un vēlāk ārā es viņam prasiju kapēc viņš iet ārā un viņš teica "Nē nu kā! Ārā taču ir galīgi foršāk - es čurāju un putniņi dzied"
Smieklīgs vīrs :)
Pie viņa bija 2 santehniķi, viens bija noslēpies akā un otrs nē un kautko laboja sūkni, tikmēr mēs aizgājām un uzkurinājām tādu ugunskuru ka tur varētu zirgu ar visu jātnieku izcept.
Baigi vareni, un es pat nesmirdu pēc kūts kā Saimis pēc grilēšanas, tāpēc vispār prieki galīgi.

Un vēl dzerot alu un pīpējot blakus ugunskuram un pļāpājot vienkārši kā vasarā pāri Daiņa mežam bija ideāli izšķaidīti tie "spalvu" mākoņi un debesis bija vienkārši uz 10.
Kautkā forši, kad ir forši.

Un zinkas tagad ir stulbi? Tas ka es gribu kafiju galīgi dzert un iet izpīpēt pēdējo cigareti uz balkona, bet es zinu, ka ja es uztaisīšu kafiju, tad man nenāks miegs, bet īsti darīt man neko vairs negribās un tad būs kautkā stulbi.
Bet kautkā stulbi ir arī tagad.
Jāpīpē būs bez kafijas.
Un vēl vakar es pīpējot izdomāju - kapēc kafijas ražotāji reklāmās savās neliek tādu saukļus kā "Vislabākā pie cigaretes"? es nezinu vai tā var, bet es tādu nopirktu varbūt un nezinu kapēc un varbūt tā ir tikai kāda no mana vājprāta izpausmēm, bet manliekas, ka es neesu vienīgais kam patīk dzert kafiju un pīpēt kopā.

Un tagad man uzzšuflējas Interpol - Roland un pilnīgi gribas nosaukt šito dienasgŗamatu atkal par "Es (sirds) Interpol"
Prieki galīgi.

Lūk, dzīve. ^__^
Un A es ceru ka tam ka tu neesi tev ir sagatavots labāks attaisnojums par "Es biju nenormālā pālī un nevarēju atrast istabas durvis"


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru