sestdiena, aprīlis 12

ja sdelaju vsjo što ti hočeš ;)

Tā kā es šovakar drošivien skaidrā neko nerakstīšu tad tagad ir manliekas agrākā dgrāmata ko es savā mūžā esu rakstijis.

Vakardiena, lai arī neko it kā svarīgu neizdarīju bija kautkā kruta diena.
No rīta nodevu radošo un uzpīpēju pie SZF, tad satikos ar Katrīnu un viņas klasesbiedrenēm, kas prot katrīnu ignorēt vēl labāk nekā es, Pēctam aizčāpoju uz dzīvokli, pagulēju un satiku savu mūža sievieti.
Tātad neko nenojaušot Vlters noiet lejā uz Lāčplēša ielas uzpīpēt un sēž mierīgi uz trepītēm u
n priecājas par skaisto laiku, kad pēkšņi pienāk it kā normāla ap 30 gadiem sievete, vienīgi viņai bija ūsas un izskatījās tā kā es nākamajā dienā pēc Jāņiem. Tātad dialogs (viņu apzīmēju ar C, jo tas krieviski ir S.:
C:Dai pokuritj
W:ņet mņe psoļednaja
C:Nu dai!
W:NU ņet (neko negribu dot jo es zinu ka atpakal es vinu nenemtu un tā)
C:točna posļednaja tjebe?
W:da
C:nu ladno.
C:a počemu tebe takije slomanije tufļi? (biju uzvilcis emila pipejamos šūzus)
W:tā gadās.
C:ahh. A tjebe ņenužni takie klasnije mužskije džinsi?
W:ņet spasibo :D
C:nu ņet serjozno, idjom ja daju tebe, točno klassnije!
W:ņet spasibo, mņe nravitsa moji štani :D
.....
C:Zili glaza?
W:što?
C:zili glaza?
W:kas? zilo glāzīti? (saku domat vai vina sola man uzsist zilu aci jo nedod pipe)
C:kakije utjebe glaza?
W:ņeznaju. Serije?
C:(skatās) ņet, tjebe zeļonije! ta točno tjebe zeļonije!
C:Ti takoj krasivij maļčik! :)
W:? :)
C:da točna ti takoj krasivij ^__^
W: eee spasibo :D
C:liecas un panem cigareti nu tur puse bija palikusi, es atdodu un eju iekšā, spiežu durvīm kodu
C:ei! dai svoj nomer!
W::D ņet
C:ņet nu davaj!
W:nu ņet :D
C:pačemu?
W:mņe uže jestj podružka
C:nu davaj ! ja sdjelaju vsjo što ti hočeš! ;)
W:tagad izskatās tā kā japāņi zīmē, kad čalim pār galvu tek tāda liela lāse - ņet spasibo - nu spiežu ar spēku durvis ciet, nu jo viņas lēni taisās un tā sieviete skatās uz mani laimīga jau telefonu izvilkusi.

Jā. traki. vismaz skaidrs, ka es esu pieprasīts čalis :D

Pēctam satikām Holi, kurš iepazīstas ar cilvēkiem sakot "gandrīz Wolis" un aizgājām smuki ar vinu un emīlu un saimi un Hoļa sievu uz andrejsalu alu iedzert.
Vēl tur bija katrīna un marta un madara, kurām es atceros vārdus, un vēl viena meitene kurai neatceros. Kautgā galīgi forši, apsmējām kaijas un meiteni kas peldināja ūdenī dēli.

Pēctam vakarā kautkā nogarlaikojāmies, skatijāmies televizoru un aiz gara laika vienkārši apmētājām pāri ceļam esošo mācību centru "BUTS" ar pelmeņiem, 3 veciem krējumiem un piena paku. Jautrība galīga :D

Un tagad Brey gaidi, mēs kautkad drīz būsim.
Jauku dienu visiem.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru