otrdiena, jūnijs 30

Maikls Džeksons vēloprojām ir miris.

Es varu padalīties ar pēdējā laikā manā dzīvē svarīgākajiem atklātajiem faktiem:
1.Nav nekā lēnāka par čigānu, kurš autoostā pērk belašu
2.Nav sievietes ar garākām ūsām par to, kas strādā autoostas narvesenā. Man būtu jāneskujas nedēļas 6 lai dabūtu tik garas ūsas. Varbūt pat vairāk.
3.Māra Pole ir cilvēks, kam patīk mēģināt uzminēt manus jubilejas datumus, bet tuvākais cik viņa ir trāpijusi ir apmēram mēneša attālumā.
4.Sapnī man tika paziņots, ka to šokolādes konfekšu, kas ir lielās kartona kastēs, kur katrai no viņām ir sava vieta un viņas ir dažādās formās, un pēc formām it kā var noteikt pildījumu, formas ir izdomājusi Agnese Rukšāne, un Latvijā atrodas tāda pilsēta kā "Valtermājas", kas atrodas netālu no Madonas un 8km pa mežu no Jūrmalas.

Man beidzot ir brīvlaiks un es īsti vēl nezinu ko tagad pasākt. Es esmu nobeidzis pirmo kursu ar A daļas vidējo atzīmi 8,2, un tas manliekas ir augstākā vidējā atzīme gadā, kāda man jebkad mūžā ir bijusi. Tagad es arī zinu ko nozīmē mācīties! Tagad es arī zinu kas ellē ir Aukstais Karš!
Ir diezgan forši pēc divu diennakšu gandrīz nonstopa mācīšanās stundu pirms eksāmena secināt, ka no 30 tēmām vienīgā, ko es pārzinu kaut cik normāli ir Votergeita(lai gan to es tagad pārzinu vairāk, nekā eksāmenā uzdrošinas prasīt), un iespēja, ka es izvilkšu tieši to tēmu ir aptuveni 7%. Protams Votergeitu izvelk Ketija un es dabuju pirmos laikrakstus Latvijas teritorijā. Man nav īsti skaidrs kādu šņabi der pasniedzēja, bet es gadā dabuju 9. Es neatbildēju precīzi uz nevienu jautājumu un spēlēju "mini vai mini vai 17gs beigās Latvijā rullēja zviedri vai vācieši" un es pats neticu, ka es esmu pelnījis tādu atzīmi. Man būtu jābūt kristietim, lai ticētu kautkam tik absurdam, bet nu es nesūdzos.

Filips savukārt ir resna cūka, kas guļ diendusu.

Vēl es saskaitīju cik melnbaltas pastkartes man ir, un aizmirsu skaitu bet biju priecīgs. ja tev nav ko darīt, tu droši vari sūtīt man melnbaltu pastkarti no dažādām vietām un mūža nogalē es uztaisīšu izstādi ar visām savām melnbaltajām pastkartēm. Tas manliekas varētu būt forši. Vismaz es ietu uz izstādi, kur kāds ir izlicis visas savā mūžā saņemtās melnbaltās pastkartes.

Un dārgais/ā "es sūtu tev melnbaltas pastkartes nu jau 5, un nerakstu savu vārdu, un aploksnēm adrese ir dažādos rokrakstos" es iespējams zinu kas tu esi, jo manai māsai ir daudz brīva laika.

Vēl es varu padalīties ar filmām ko es pēdējā laikā esmu noskatījies.
Breakfast Club - tā ir pirmā filma vecāka par 1990, kura man tiešām patīk. Visu filmu es skatījos un man bija interesanti, tikai es nesaprotu, kāpēc cilvēki, kas vienkārši pļāpā visu filmu, beigās pēkšņi bučojas. Manā skolā tā nenotika.
Da Vinci Code - tā kā es biju aizmirsis kas notiek grāmatā, ddiezgan izklaidējoši
Angels & Demons - tas pats. Un man patīk abi posteri.
Virgin Suicides - skatos otro reizi, nujau ar labākām valodas zināšanām, bet vēljoprojām jēgu filmai es nesaprotu. Man protams patīk Kirsten Dunst, un skatīties arī itkā interesanti, bet manliekas tur trūkst kulminācijas, vai kā to ellē ratā sauc.
American History X - skatos reizi daudzo jau, jo Ketija teica "neizklausās pēc kautkā, kas man varētu interesēt" un man bija jāpierāda, ka viņa maldās. Ja tu neesi redzējis, tad tu esi kautko diezgan svarīgu palaidis garām, čali, ej noskaties!
Funny Games - itkā nedaudz interesanti bet pārāk gari. Šitai filmai var vienkārši noskatīties treileri, un tu jau esi redzējis visu, ko būtu vērts redzēt.
Nuke Em` High - tas ir 1986 gada bŗinums, kurš manuprāt tai laikā bija apmēram tas pats, kas mums pirms gadiem 3 "Scary Movie". Tur pat ir JOKI! Tu skaties skaties un tad ir JOKS. Es nemāko to īpaši aprakstīt, bet tur nav tā, ka viss būtu domāts smieklīgs, un tad ir speciāla vieta JOKAM. Vēl tur ir zajebis specefekti, kailas krūtis un kautkādi idioti.

Jā, tagad man ir daudz brīva laika, un nākamais, ko es domāju darīt ir izlasīt tās Bredberija grāmatas, kuras vēl nav tikušas manās rokās un es ceru, ka mans pārmērīgi brīvais laiks neliks manām smadzenēm sākt darboties tādā virzienā, ka es sākšu ticēt, ka ja es uzspiedīšu 'ieteikt draugam" tad es dabūšu statistiku pa brīvu, tādejādi atņemot draugiem.lv darbiniekiem iespēju nopirkt eklēru katru reizi, kad kāds ir ļoti satraucies vai tik viņa bijušais draugs,ienaidnieks, tā suka no Slokas vai vēlkautkas gadijumā nav apskatījies viņa profilu, un izlasījis "Citiem iesaku:BUČiŅazzz, Drāmu Step Up 2"

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru