otrdiena, jūnijs 30

1938. Orsons Velss.

Nevarētu teikt ka pašlaik no spriedzes man būtu sviedraina piere. Man ir visai garlaicīgi, un pat ĻOTI garlaicīgi, ja izliekas, ka es neesmu atcerējies par Sigur Ros esamību.
Ziniet viņiem jau ir 10 gadi. Viņi izdeva pirmo albumu, kad es vēl nezināju kas ir logaritms un kur atrodas Ventas rumba.
Ārā aust saule, un atspīd manas mājas logos kad es eju ar plikām kājām pīpēt un rušināt kāju pirkstus smiltīs uz piebraucamā ceļa.
Vēl viena filma - Rocknrolla, neteiktu, ka labākais no G.R. darbiem, bet garlaicīgi man arī it kā nebija.
Es atradu Marka Tvena grāmatu "Vientiesis ārzemēs jeb bla" bet man negirbas viņu lasīt. Man negribējās lasīt arī "Konektikutas Jeņķis bla", jo tā grāmata bija atainota filmā, kur galvenais varonis bija Gupija Volberga (?) un tad man bija jādomā par viņu vislaik. Nav tā, ka es viņu ienīstu, es vienkārši negirbu lasot Marka Tvena grāmatu domāt par viņu. Toties man ļoti ļoti patika Toms Sojers unHaklberijs Fins, un vēljovairāk man patīk Tvens divu citātu dēļ. Nevienu es neatceros precīzi tapēc improvizēšu.
"Ja paradīzē nevar pīpēt, tad es uz turieni nemaz negribu" /apmēram Marks Tvens/
"Man patīk Marks Tvens 3 iemeslu dēļ. Viņš prot rakstīt, viņš mani izklaidē, un viņš ir miris." /apmēram Ernests Hemingvejs/
Un vēl man laikam patīk viņa vārds. Tāpat man patīk vārds "Olivers Tvists", laigan cik noprotu tā grāmata nav nekas foršs.

Ir sliktas grāmatas, ir labas grāmatas, ir grāmatas kuras interesē lielākoties tikai man un ir grāmatas, kuras patīk visiem izņemot man. Un vēl ir garlaicīgas grāmatas.
Sliktas grāmatas ir: grāmatas mīkstos vākos. Lasīt grāmatu mīkstos vākos ir tas pats, kas mīlēties ar prostitūtu. Slikta grāmata arī ir F. Kafkas "Pils". Tā ir sliktākā grāmata, ko es mūžā esmu savās rokās turējis.
Labas grāmatas ir: Dīvainais atgadījums ar suni naktī, daļa Vonneguta grāmatu, Uz kraujas rudzu laukā, Pieneņu Vīns un vēl citas grāmatas.
Grāmatas kuras patīk man bet daudziem nē ir: Duglasa grāmatas, Vonegūta "Titāna Sirēnas", "Krēsla", "Harijs Poters", bet pēdējās divas patīk lērumam mazu skuķeņu, tāpēc es esmu maza skuķene.
Grāmatas kuras manuprāt ir mēsls, bet patīk citiem ir: Paulu Koelju daiļrade, Mazais Princis, Bībele, Mūks kurš pārdod savu Ferrari, ar filozofiju saistītas grāmatas.
Garlaicīgas grāmatas ir: Gredzenu pavēlnieka tā grāmata, kur viņi vienkārši blandās pa purviem, Kafkas "Pils", Jaunā Derība bērniem.
Un es protu lasīt, un man patīk lasīt, un man vajag ne vairāk kā 5min, lai noteiktu vai manās rokās esošā grāmata ir laba, slikta vai garlaicīga.

Un vēl es protu uzcept pelmeņus, iejaukt javu, rakstīt svešā rokrakstā un netīšām aizmigt.
Man patīk cipari.

1 komentārs:

  1. Iesaku Čaku Polanjuku!
    "Neredzamie briesmoņi"

    Visi Čaki ir spēcīgi !!!

    AtbildētDzēst