svētdiena, jūnijs 7

Rjaženka.

Māra Pole
The Education of Charlie Banks.
Manliekas tev tā filma varētu patikt. Ja tu gadījumā pēc viņas izdomā sākt meklēt kādu dziesmu, tad tā visdrīzāk ir šitā.
http://www.youtube.com/watch?v=QRqjZtr6JaE
Izskatās, ka Fred Durst kinoindustrijā ir tikpat labs kā mūzikā.
To gan nevarētu teikt piemēram par Justin Timberlake, jo Alpha Dog ir daudz labāks, nekā klipi kuros viņš ieiet svešā mājā, lēkā pa galdu un sper pa fotogrāfijā, pie reizes raudot upes. Tas pats tikai pilnīgi pretējs ir Vils Smits. Filmās itkā forš, bet mūzika apmēram šitāda:
http://www.youtube.com/watch?v=ul6IHXklym8
Es pēc labas filmas biju noilgojies apmēram tāpat kā Pēteris Zīraks pēc seksa.

Vispār šitas bija domāts garāks ieraksts, bet man vairs nav laika.
Vēl es varu pastāstīt savus supernetto piedzīvojumus.
Reiz es biju uz veikalu pēc piena, gribēju pirkt latviešu nevis kautkādu "piim", tapēc pirku Rankas, lai arī virsū bija rakstīts kautkas lietuviski.
Atnāku uz kojām, atveru, iedzeru, iekšā kefīrs. Tad man ir apmulsums ilgi, cenšoties sameklēt uz pakas, kur virsū būtu rakstīts kefīrs.
Nav.
Eju teikt Ketijai brīnumus, viņa atnāk uz istabiņu un sāk mani apsmiet. Izrādās, ka uz pakas rakstītais "Rjaženka" patiesībā nenozīmē "piens" lietuviešu valodā, bet ir kautkāds pārtikas produkts, kas garšo pēc kefīra.
Neko debilaku es vēl savā mūžā saistītu ar piena produktiem nebiju redzējis. Tagadc mani apsmej, par to, ka es nezinu kautko, kas man nemaz nebūtu jāzin.
Ja pirms šitā notikuma man prasītu ko nozīmē rjaženka es teiktu
a)govs dzemdības latgaļu valodā
b)kāda kas dzīvo latgalē kaimiņa suņa vārds

Nākamajā reizē man sarakstā bija rakstīts, ka janopērk kivi.
Es arī nopirku kivi, un viņš maksāja 9snt

ai man nav vairāk laika, bet jebkura gadijuma mani apsmēja, jo es nopirku vienu kivi, jo patiesiba "kivi" ir domats kā tāds daudzums kivi, ka sir vairāk nekā 1.


Mūžu dzīvo mūžu mācies bļeģ.

1 komentārs:

  1. Es tikko, arī kā nezinātājs, uzlēju rjaženku kukurūzas pārslām, tas arī mani atveda uz šo lapu.

    AtbildētDzēst