trešdiena, jūlijs 16

Kads grib zinat manus foto noslepumus

Man reali nav saprotams kadel, bet eksiste cilveki, kam ir problemas ar manu uzvardu. Ne tadas, ka par tam butu jarepo negeriem, bet tadas, ka, "labdien mes nezinam kas naks zobus labot". Parasti es to visai atri atrisinu paskaidrojot, ka mans uzvards rakstas "ka krasa". Vakar wizeju pie jauna zobarsta, skatos - ja, tur 19:00 pierakstits Valters Grins. Nopietni? Ne, apejam visi apli ap istabu un padomajam velreiz - ta ka cist nopietni?

Tads jauns notikums mana dzive ir fakts, ka man par draugu FB pieteicies kada drauga tevs. Es vispar neesmu baigi sajusma ar faktu, ka vecaku (lasit konservativaki) cilveki ir lietas kursa par manam ikdienas nodarbem, bet budams pieklajigs cilveks, kuram jastreso vai drqudzibas atteikums gadijuma netiks uztverts ka "ej nahuj, tavs dels ir pedins" zests, es tomer apstiprinu. Mana mamma, piemeram, nemaz necensas mani vairs aicinat, jo domaju, ka zin, ka manuprat vina neprot uzvesties, pie manim postiem komentejot lai nelamajos un eju majas lidz 21:00. Seit gan man radusies sajuta, ka situacija varetu but savadaka, jo ieprieks minetais tevs ir ielaikojis a)Melluzus b)lielu apjomu latino sieviesu ar iespaidigam figuram. Papildus tam, lai nostiprinatu musu draudzibu vins uz manas sienas uzrakstijis divus sadus ierakstus: "it seviski patik skats Jurmala" un "gribetu zinat tavu foto noslepumus". Es sen neesmu bijis tik tuvu asaram darba laika.

Lai ari man bija ceriba, ka esam jau tikusi tam pari, darba vakar atnaca kolege, kas laikam nebija mani sen redzejusi un teica afigenna smiekligu joku par maniem matiem. Toties vakara garamejot man uzsmaidija dama un izteica komplimentu par kreklu, un es budams cilveks, kas pamata sanem komplimentus no cilvekiem, kuriem ar mani jagul esmu pilnigq saulstarina un mana dzive automatiski palika labaka par vismaz 15. Laikam jau dzive visam jabut lidzsvara. Vienigi tagad man jadzivo bailes, ka es varetu but nejausi citejis Device.

Luk, dzive.

2 komentāri:

  1. Sasodīts, Valter. Tavā dzīvē ir vēl vairāk kaislību un dzīves mācību, nekā Brīvdienās Meksikā. Sūri.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tāda ir tāda kā svētība, bet reizē arī lāsts!

      Dzēst