svētdiena, marts 29

#100

Lainukā es pašlaik nevaru palasīt grāmatu, jo man sāp galva.
Vairs patiesībā nesāp, bet sāpēja brīdī, kad es izodmāju, ka uzrakstīšu dienasgrāmatu.
Vispār tas brīdis bija iepriekš, un pēc tam es vēl iegāju dušā un uztaisīju 3 negaršīgas maizes ar majonēzi.
Tu esi Idiots Majonēze ir pārtikas produkts, ko lieto stroikā, kad nav nauda, un kuru visdrīzāk ir izgudrojuši cilvēki, kas nāk no Provansas, kas ir pilsēta Itālijā. Patiesībā es nezinu kas ir provansa un tikpat labi tie varētu būt arī salāti.
Patiesība ir tāda, ka dažreiz man garšo majonēze, dažreiz nē un reizēm man no viņas sāp vēders un ar to ir jārēķinās, tāpat kā ar visu pārējo pasaulē, jo vēdera sāpēm var būt arī citi iemesli, piemēram, ja tu iešauj sev ar bisi vēderā.

Kāds, kam ir kaut neliela interese par Bībeli varētu man paskaidrot šito-
Iedomāsimies reālu situāciju: Ir rītdienas 15:26 un Šveices ļaudīm beidzot izdodas radīt caurumu ne tikai sierā, bet arī laika un telpas kontinuumā, kā rezultātā laikā atceļo cilvēks, kas izgudrojis feta sieru, līdzi nesot nesot vēl neredzētu slimību, kura liek atkal apvienoties visiem kontinentiem, samainīties zemes poliem un visi cilvēki nomirst. Izņemot protams pāvestu un 82 sievietes un pāvestam būtu 20 gadi. Vai kalpošana Dievam un atturēšanās no prātam neaptveramā un pretīgā un "nekad mūžā to nedarīt" seksa ir svarīgāka par cilvēku rases atjaunošanu?
Man šķiet, ka nē, bet it kā neizskatās arī, ka pie manām durvīm klauvētos ļaužu pūlis, kas gribētu mani iecelt pāvesta kārtā.

Smukākais grafiks, ko es mūžā esmu redzējis ir šis:

Ja ir slikta redze, tad x ass ir calories un y ir tastiness. Ja tu nezini kura ir x un kura y ass, tad ej un pabeidz pamatskolu. Jā vēlreiz!

Smukākais, ko es šodien esmu dzirdējis ir:
O the blood and the treasure,
and then losing it all,
the time that we wasted,
and the place where we fall.
Will we wake in the morning
and know what it was all for?
Up in our bedroom after the war.

Lai arī es ļoti labi zināju, ka ir zemes stunda, es neizslēdzu elektrību un sēdēju pie kompja skatoties lērumu grafiku, jo es esmu garlaicīgs un man gribējās pasēdēt pie datora. Pēctam man sāpēja acis, jo mana mamma izslēdza gaismu, un tā nav labi. Es nekad nesēžu pie kompja ar izslēgtu gaismu un tāpēc sanāk tā, ka gaisma manā istabā deg visu to laiku kamēr ir tumšs un dažreiz arī tad kad ir gaišs. Un es arī nekad nelasu grāmatu ar izslēgtu gaismu, jo tad nevar redzēt burtus.

Ļoti nesen kautkas teica, ka 5os jau ir gaišs. Ir 5 un nav gaišs, tu KRETĪN! Vispār, ja var ticēt Signei tad ir jāgriež pulkstenis un ir 6, un es nezinu vai tas maina to vai benzīntanka pārdevēja būs pie pilna saprāta vai nē. Ja var ticēt Signei tad šorīt nav bijis pus4, jo bija 02:59 un pēc minūtes 04:00.
Es neesmu pīpējis nujau kopš aizaizvakardienas. YO!
Nekāda gribasspēka - man vienkārši ir bankrots, un Čizo teica, ka Gints tādā veidā atmeta vispār. Diezgan traki tas ir! Toms Stašāns piemēram atmeta smēķēšanu un pēc tam viņam bija grūtības atsākt, jo cigaretes likās pretīgas, un bija vajadzīgs gribasspēks, lai sāktu atkal pīpēt un es negribu lai man būtu tāpat. Man ir gribasspēks un citreiz nav. Tas vienkārši atkarīgs no tā cik ļoti es to gribu. Patiesībā tāds gribasspēks nemaz nav vispār nevienam, tu vainu gribi kautko un tad tu to dabū, un ja tu to vienā brīdī nedabū, tad acīmredzot tu to vienkārši negribi. Varjau būt arī ka es esmu vienkārši idiots un pats nesaprotu ko es tagad runāju.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru