trešdiena, marts 25

pogas

Es jums paziņošu kautko vecu.
Es vēljoprojām pīpēju. Cilvēku runā tas esot kaitīgi, un es esmu gudrs puisis, jo zinu, ka teikumam ir nepieciešams kas vairāk par par teikuma priekšmetu un izteicēju, lai to uzskatītu par paplašinātu, un es ticu viņiem. Dzīvot arī esot kaitīgi - itkā mēdzot mirt. 100% mirušo cilvēku ir dzīvojuši. Statistika ir statistika un tur neko nevar padarīt.

Varu pastāstīt vēlkautko vecu.
Es vēljoprojām neloloju patriotiskākas jūtas pret valsti kā pret virtuves iekārtām. Šodien vēsturē mums stāstīja, ka laikā kad Krišjānis Valdemārs bija Pēterburgā, Latvijā paklīda baumas, ka viņš dalot zemi par brīvu un vēl 100 rubļus dodot visiem un tānu vesels bars latviešu devās uz Pēterburgu un nemācēja tur uzvesties un piegānīja visu pilsētu, jo nezināja kas ir tolete. Un Jūs gaidat, ka es ar to lepošos? Drīzāk es varētu lepoties ar to, ka esu cilvēks, un esmu tāda pati būtne kā Gandijs, Anna Franka un Jēzus. Viņi vismaz izdarīja kautko smuku.
Es jau nesaku, ka latvieši neko labu nav izdarījuši, bet tas viss tomēr ir kautkā garlaicīgāk.

Šodien es atbraucu mājās, lai izpildītu angļu valodu, tā nu es esmu noskatījies Hausu, padirnējis netā, labi paēdis, noskatījies Twilight un nu man ir palikušas 3h līdz autobusam un es neko vēl neesmu izdarījis.
Jā, apzinīgs students" ir mans otrais vārds.

Twilight bija mēsls, un aktieri tēlo tā itkā būtu no Mālpils amatierteātra un Edvards bija nesmukākais no visiem vampīriem un man patika Alise.

Vēl man ir jāuzraksta vesela rindkopa par to, cik Katrīna ir laba:

Katrīna ir ļoti laba.

Lūk, esmu tik jauks, ka prieks.
Tagad es ķeros klāt angļuvalodai. Ja šitai vietai būs turpinājums, tad es esmu idiots.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru