otrdiena, marts 10

es vairāk nepīpēju jau kādu pusstundu!

Es ļoti atvainojos, bet 6dien mani nolaupīja un tapēc es neko nevarēju uzrakstīt, jo neko tādu neparedz 1949.gada 12. augusta Ženēvas konvencijas, pēc kuras, pēc manām domām, es tiku turēts gūstā, bet vēlāk man pateica, ka tā darbojas tikai Ginta istabā.

6diena bija parasta diena, ja neskaita to, ka Ivars zvanija man laikā kad es vēl gulēju un (labi tas noteik jebkurā parastā dienā) un vēlāk man zvanija Signe (kas ir noticis tikai tajā sestdienā). Lainukā tad bija silts, un es varēju ārā iet bez jakas, kā jau tas mēdz būt dienās, kad ir silts.
Man likās ka mēs braucam kešot, bet izrādās mēs braucām vienkārši aizvest Signei vēstuli no manis. Un tas ir stilīgi!
Pa ceļam piemēram bija Sidgunda, kurā ir 2 bļitkotāji uz ledus un vēl tur savvaļā klaiņo tītari. Es neesmu īsti pārliecināts vai es gribētu dzīvot vietā, kur pa ceļu staigā tītari.
Bet varbūt es negribētu arī dzīvot Suntažos, jo tur veikalā "Rīts" nepārdod ne "Apinīti" ne arī sāļos biezpiena sieriņus (nē, nav ta ka man vini baigi garsotu, vienkarsi Ivaram mutē ir jaieliek viss, kas nav parasts).
Vēl Suntažos ir Signe, kura ir ļoti viesmīlīga, un viņas brālis, kurš arī neapšaubāmi ir viesmīlīgs, un viņas vecāki, kuri zin, ka ja saka "tie ir Ivars un Valters", tad tas nozīmē Mālpils. Vēl viņiem ir pašiem sava baznīca un sludinājums kurā teikts "zvaniet jebkurā laikā un rodiet atbildi uz sev neizprotamo jautājumu". Vēl tur ir veikals "grundulis", kurā es nekad mūžā neesmu bijis un citas lietas. vispār šitā bija mana ilgākā vizīte Suntažos un tur nav neviena keša.

Vispār man nav ne mazākās vēlmes pavēstīt savas brīnišķās dzīves notikumus, un es rakstu tikai tapēc, ka šodien es zem The Fountain treilera pamanīju šādu komentāru:
i hate this movie with a burning passion. i wasted two hours of my life watching hugh jackman as a spaniard, a jackass and a bald guy running around, curing monkey tumors, floating in a bubble and turning into flowers. WTF
there wasn't even a fountain!!! it should be called "the tree" or "the tree of life"...asshole title-making people.
save some time, just watch the trailer it's the whole movie without filler, ending included :D

This made my day :D Es to komentāra licēju varētu vienkārši precēt (un The Fountain ir viena no manam milakajam filmam pasaule bļeģ)

Vēl es vairāk nepīpēju jau kādu pusstundu!
Un manas izjūtas ir šādas: es esmu nedaudz drūms, man gribas nodzīt bārdu, un vēljoprojām drūms.
Vēl es šodien uzzīmēju 4 loģikas veidus un iestāstīju Baibai Rogai, ka esmu luterānis. Jā es, valters Brūns, iestāstu cilvēkam, ka esmu izlasījis veco derību no vāka līdz vākam, un katru 7dienu eju baznīcā, un nebraucu aizstāvēt ZPD valstī, jo tas bija 7dienā, un man bija baznīca.

Vēl es varu uzrakstīt kas mani neinteresē:
Filozofija, eirovīzija, Platons, vides problēmas, filozofija.

Es uzrakstītu tagad "Ejat jūs visi dirst" ja tas nebūtu rupji, tā vietā es uzrakstu:
panther dash- the go! team

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru