trešdiena, februāris 6

Skudrucis ir kretīns, tostermaizes valda!

Pārspēj šito.
Es tiko biju saģērbies un nogājis pusceļu uz benzīntanku, lai nopirktu cigaretes, kad es apstājos, apgūlos uz asfalta, papriecājos un atnācu atpakaļ.
Kas var būt vēl stulbāks par to, ka es pats nesaprotu ko es gribu, es nezinu. Varbūt vienīgais būt iespundētam cietumā kautkur Panamā kopā ar vēl 100 sasvīdušiem Mexicano.
Kopumā es tagad pilnībā ienīstu tabakas industriju.
Bez jokiem.
Manvairs nespēj sagādāt prieku ne pīpēšana ne nepīpēšana, mēģināju abus divus, un nonācu kautkā
dā stulbā situācijā, kad es vairāk īsti nepīpēju, bet neesu arī atmetis. Varbūt ka uz šito atbildi zina tikai pats Dievs. Ņemot vērā cik daudz es jau esu paveicis, un cik vel grasos paveikt, Dievs - tu vismaz varētu papūlēties un eksistēt.
Varbūt nosūti uz zemes kautkādu čali, kurš ir tik spējīgs ekonoms, ka spēj panākt cigarešu cenu celšanos līdz apmēram 200ls par paciņu?
Es būtu pateicīgs.
Nopietni.
Lielākais cilvēku dzīvju renstelē aizskalotājs pasaulē ir tik neattīstīts organisms, ka tam nepiemīt pat visprimitīvākās domāšanas spējas . Hitlers nobāl tavā priekšā un transformeri noliec galvu.
Ir nu gan planētiņa.
Un par tiem brīdinājumiem. Nosecināju kautkad nesen, ka līdzko pagāja kāds mēnesis kopš to brīdinājumu ieviešanas, es nevienam no viņiem pat aci neesu uzmetis. Nesen vēl turēju paciņu rokā un brīnijos kā es varēju aizmirst ka tur tādus arī raksta.
Tikuntā, cik daudz ļaudis lasa un interesējas par to cik tieši kaitīgi tie draņķi ir? Maz.
Un valdības naudiņa tik iet, iet un iet un to zinu pat es, cilvēks, kurš saistīts ar politiku apmēram tikpat daudz kā eklērkūka.
Pēkšņs prieksk kautkā pārņem, izrādās ka es pats sevi spēju pārliecināt par to cik tas viss ir idiotiski labāk nekā grāmata, kas teorētiski glābj miljoniem dzīvības, bet nespēj pārliecināt 18gadus vecu laukos dzīvojošu čali.
Apzinoties, ka manas plaušas iespējams jau ir labi piedeguša piparkūku vīriņa krāsā un pēdējā laikā,tāpat kā labi aizmirsta salami desa pēkšni liek manīt par savu klātbūtni, tās liek izjust aptuvenas sajūtas, kā tas ir kad tev krievi iedur nazi ribās, iespējams es neesu tas īstais, kam par to vaidzētu vārīties, bet pieņemsim vienkārši, ka uz šito faktu man ir piemetusies īslaicīga amnēzijas lēkme.
Būtībā es tagad domāju par tagadni. Cik tā liela, plaša un cik es no tās varētu pakampt, un pīpēšana tur kautkā galīgi neiet iekšā.
Cerams ka vēl nav par vēlu, tas būtu kā aizslēgt stalli, kad zirgs jau nozagts un man nekas cits neatliks kā vien atkal sajusties kā pilnīgam muļķim. Jebkurā gadijumā manliekas jāsāk drīzumā ieplānot beigt šito visu padarīšanu. Protams saprotu ka šis notikums tiks uzņemts ar tikpat lielu vispārēju nožēlu kā traka suņa pēkšņa nāve, bet ziniet - man palika garlaicīgi.
Bez jokiem.
Ja nu gadijumā sanāca pārāk nopietni, tad nu tāds mazs jociņš - > Āmen.

Pec visa šitā apsvēršanas un pārdomāšanas pieļauju iespēju ka jau rīt es atkal pīpēšu kā traks, bet nu, tā kā esu iepazinies ar literāriem jēdziniem, tad šitā ir mana šivakara epifānija.

Es šodien pimroreizi mūžā noskatijos veselu Hausa sēriju. Forš viņš ir, es gribētu pie viņa strādāt.
Būtībā es skatijos tikai tapēc ka solija pēdējo sēriju, jo tā es esu cilvēks kurš nespēj ierobežoties kautkādos laikos, lai varētu viņu katru ned''elu skatīties, bet bija forši. Tur kur tā meitene atdzīvojās man pat gandrīz laimes asaras nobira, kautkā baigi jutu līdz.
Un ļautiņi, ja tā bija pēdējā sērija, tad mans tēvs ir Prizonbreiks. Imdb saka ka ir 4 sezonas, es neticu ka Latvieši jau paspējuši parādīt visas, kautkā nav raksturīgi tas mums ņemot vērā ka "A Knight's Tale" tiek pasniegts kā filma "tiko no kinoekrāniem", kautgan es lab iatceros kā mēs ar Daini divi mazi vēl ar veselām plaušām un maz prātu apveltīti knariņi tālajā 2001 gadā skatijāmies to filmu pie viņa uz datora.

Un vel es gribu zināt vai kāds nezin to dziesmu kas skanēja šodienas C.S.I. beigās nu kad titri gāja, es nezinu vai katru reizi skan viena un tā pati, bet šodien bija laba.

Ivariņ, gaidu tevi mājā un ja vel kādam nav ko darīt, zinat Mālpils ir lustēšanās megapole - gaidu ciemos.

Pulkstens ir 02:00 gandrīz, paklausamies ātri vēl Vanesa Carlton - 1000miles pēdējoreiz šovakar, sajūtamies nedaudz gejiski un pasmejamies atceroties "White Chicks" un pašol gultā iekšā.
Pingvīni ar jums

Jauku dzīvi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru