svētdiena, janvāris 27

Kā teicis Spaidermens - Can I do anything for you?

Pohas ir stulbas.


5dien vai kadu citu dienu bet jebkura gaidjuma Dainis man paziņoja, ka stroika atkal ir (JEHU) un ka bus 6dien un 7dien darbs ta nu es ar gudru zinu meklēju mājās stroikas drēbes un nevarēju atrast veselu stundu un dusmās ierakstīju disku ar nosaukumu Pašolbļe (Skudrucis:tad nu gan tev baigā dusmu izpausme.) 19:30 aibliezu uz autobusu un braucu uz rīgu šņabi dzert.
Autoostā satiku veco klasesbiedru AKON, kurš mani apdāvināja ar Bond cigareti un ļoti zemā balss tem
brā teiktu "čau" skatoties kautkur tālumā. Izskatās tāds pats kā pirms 7 gadiem tas Akacis tikai lielāks.
Aizgāju uz dzīvokli, kur Saimis izrādija savas īpašās "telefons man ir priekšā bet es ārdos un nevaru viņuatrast" spējas, un tad bliezām abi uz autobus pa ceļam nopērkot "Bocmanis" un šņabi (es nedzeru šņabi, Saimis pirka).
Pie Brey bijām nezinu ap cikiem, bet elvis jau bija ciet, bet visi vel bija skaidrā tākā ganjau ka ap kādiem 22:12. Apēdām visas desmaizes uzreiz, nosveicām Ivory`u un neko nedarijām, līdz Skudrucis teica "Jūsu sievietes ir ieradušās" un nelaida ārā mani no istabas sakot "tā blondā ir pie manis".
Tad pirtstelpā tusējām ar UNO, šņabi un visiem pārējiem, kam nebija slinkums.
Ivoryam ir dīvaini draugi, ap pulksteņdiviem jau visi ir izdzēruši savu vienu aliņu uz 20 cilvēkiem un sāk lūzt nost. Mēs tikmēr ar A vārtijāmies pa slapju zāli ārā, kamēr Saimis sita man ar lāpstu pa muguru un skraidijām ap Brey māju un pīpējām un visādi citādi labi pavadījām laiku nesēžot Brey vannā.
Pēctam jau arī vecākā gadagājuma cilvēki sāka posties uz gulētiešanu, Saimis ar Laumiņu noskatijās un mēs ar A nedaudz noklausijāmies This Is England un tad viss tika izslegts un itka visi gaja gulēt.
Kā tad!
Brey atstāja mani un A par atbildīgajiem un es būtams apzinīgs vīrs visu nakti pieskatīju Brey māju. Ir diezgan stulbi sēdēt ap 5 no rīta, kad mājā ir vel kādi 20 cilv. bet tu esi vienīgais kas neguļ.
Runāju ar A, lai arī izskatijās, ka viņa jau 7to sapni sapņo un visādi citādi labi pavadīju laiku.
Ap rīta pusi izdomāju ka jāiet cigaretes pirkt, tā kā Elvis veras 8 (prasiju saimim "elvis veras 8? un vins teica "mfglhh") es 7:15 izgāju no mājas ar domau ka lēnā garā ejot busu tiesi tad kad vērsies vaļā. Kā tad! pusstundu pie veikala durvīm salu un dziedāju bet bija forši. Jums nav ne jausmas cik nepatverami, bezgaligi smuki bija Mārupē Brey māja - Elvis 2008.gada 27.janvara 7:15 - 7:35. Baigi.
Nopirku cigaretes, laimīgs atnācu atpakaļ, bet visi vēl guļ. Lielaka negodība pasaulē.
Tad nu es biski patusējos, pagulēju vel blakus A pirtstelpā (Ivory`s ir ritkīgakais melis, kad viņš teica ka viņam patīk gulēt uz cietām virsmām! Tas NAV forši!) Man vel tagad plecs sāp nedaudz.
Ap kādiem pulksteņioem nezincikiem sāka ļaudis mosties, un šustrīties un pa tv gāja tā multene kur tas drūpijs suns un tiem veidotājiem točna ir bagāta iztēle ja viņi vienu vietu rāda 3 reizes.
Kā ir teicis Betmens:
"Let's go, Robin. The longer we tarry, the more dire the peril."

Vēlāk visi aizkratijās, A nebūdama pie pilnas saprašanas, uztīrija māju, kamēr mēs ar Skudruci vaiga sviedros skatijāmies TV.
Tad aizbrauca arī A un pamodās toties Saimis. Kādas 57 h mēģinājām dabūt filmu uz TV paskatīties bet tur viss bija tik forši ka nekā nesanācā. Beigās ģeniālais Valters izdomāja ka jānones lielais dators lejā.
W:KO jūs bez mani darītu!?!
Skudrucis: dzīvotu normāli!


Noskatijāmies galaktikas to ceļvedi, kura laika skudrucis aiztinās un tad neiznādami ko darīt sākām spēlēt uz Brey TV worms. nu to kur tārpiņi šauj viens otram un visi smejas kā negudri. Stils. Counter Strike vnk negāja uz tā datora.

Mājās braucu ar 18:00 autobusu un gandrīz izkāpu Tumšupē domādams ka esu Mālpilī bet netīšām notīriju logu un pamaniju ārā ka stulbi izskatrās tapēc nekāpu.
Tagad vēljoprojām ciešu no pohas+kafija+cigaretes kombinācijas un uzjautrinos par bezjēdzīgām lietām.
Piemēram, ja es noietu tagad savā pagrabā un sāktu rakt bedri cauri zemeslodei es izraktos kautkur klusajā okeānā. Forši.

UN vēl kautkas forš:
http://www.bored.com/createpaintings/result.php?id=12013789304499
šitā izskatās kā es jūtos pašlaik.
Nezinu kurš to izdomāja, bet man viņš patīk.

Un vēl es sodien redzēju sievieti kurai galvā bija cepure tāda pūkaina kā pižiks un 5x lielāka nekā viņas galva. Manliekas ka viņa bija gudra.


Lūk, dzīve.
Tiko izpildīju kautkādu "cik ilgi tu vel tusēsi ari nigām hūdā"testu un, tā rādās, ka ar visu pīpēšanu, es līdz 71 gadam nodzīvošu. Diezgan normāli manuprāt. 70gadu jubileju bus janosvin tā forši.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru