svētdiena, janvāris 13

Man gribas vasaru pirms vētras!

Baigi smiekligi ir tas, ka man ir uznācis negulēšanas sindroms kaut arī es lielāko dienas daļu manuprāt pavadīju guļot.
Negulēšanas sindroms, ir tad kad ilgas negulēšans rezultātā rodas pilnīgas dumības un viss liekas smieklīgs un gribas visulaiku kko darīt, bet prata nāk apmeram tadas mulkibas taka nezinu, mulkigas :D
Forsi.

Galīgi gribas tagad lai ārā uz balkona butu vasara un gaišš bet pilnīgs absolūts klusums un viss tāds smags un mākoņi tādi tumši bet itkā tomēr vis sir gaišs, un liekas ka vnk Dievs ar fotošopu bišk makoņiem kontrastu uzlicis.
Man girbas vasaru pirms vētras.!

Man gribas arī pīpēt, bet man ir tikai 12snt. un nav cigarešu, es nezinu ko es līdz 1dienai darīšu. Ja kāds atnāks un rīt man iedos cigaretes es nezinu, es tev dzejoli noskaitīšu!

Un vel man gribas nedaudz piedzerties ar draugiem tagad kkur.
Vai arī vnk ar draugiem tagad kkur.

Ja būtu vasara es tagad nakts vidū ietu stopēt uz Rīgu.

Ziema, zini, tu reāli nerullē, kraties vienreiz prom bļe.

Un es šodien saņēmu vienu no labākajām vēstulēm šitai portālā everā.
"Visu cieņu personībai!;)"
KKo tādu es nezinu. Es sajutos foršs :D
Paldies.
Un viņu atsūtija reku
http://www.draugiem.lv/friend/?77404
apskataties profilbildi.
Ja visur kur vieņa ietu vienmēr būtu tāda noskaņa es viņu nedomajot precētu.
Piedod Dace ka es publicēju bet es nevareju nepublicet :)

Un man sāpēja galva šovakar ļoti un vēders, tas noteikti liecina par veiksmi mīlestībā, paaugstinājumu darbā un sekmīgu skolas beigšanu, kā arī balstoties uz zvaigžņu stāvokli tam bija kkāds sakars ar caurumu manā čakrā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru