sestdiena, janvāris 12

Pret garlaicību pat dievi ir bezspēcīgi /Nīče/

Ja tu gaidi kko smieklīgu, piedod, es sāku ar drūmu vēsti.
Būtībā šitas nebus drūmi, bet gan traģiski gan man gan 99% manu draugu. Varbūt mazāk procentiem, jo es isti nezinu cik gadi ir martai un emīlam, pārējie manliekas ir jau norakstīti.
Tātad, es esmu atradis labāko domubiedru grupu everā un arī Latvijā, bet mēsli ir tādi, ka viņa ir "Tiem kam 12 - 16un grib sexu"
"tie kas velas sexu no12 - 16 gadiem piesakieties!visu apspriediisim!"
Reku.

http://www.draugiem.lv/groups/group.php?gid=105323
Velns un elle, kapēc neviens to man nevarēja pateikt pirms 2 gadiem? ;( simts punkti tur ieksā ir galīgi smieklīgi.

Bet ar to vēl nekas nebeidzas.
Paskatamies kas viņu izveidojis - Elizabete Mizovska.
Vispār es no cilvēkiem ar tādiem uzvārdiem labāk turētos pa gabalu, bet ziņkāre beidz mani vai nost.
Bildē mēs tiešām redzam apburošu jaunu dāmu, kas varētu kautko tādu būt izveidojusi.
Pirmkārt, Elza(zini man slinkums tavu vārdu rakstīt) es gribētu zināt kapēc tu pie Par mani profilā ieraksti "Interesē senā vēsture,psiholoģija,māksla,dejas,nedaudz sports,daba!", bet pie Interesēm tikai "Mūzika,māksla,dejas,sports,daba,izklaide."? Kur tad palika senā vēsture, lai kas tas arī nebūtu un psiholoģija? Es viņu vietā būtu apvainojies.
Skatamies tālāk: ko mēs redzam pie domubiedru grupām?
»SEX
»Gay is here
»Gay sex
»PlayBoY
»Striptiizsss, sex, un viss ap to!
Un vēl tur ir domubiedru grupa, ar nosaukumu "dibens" ar 168 miljoniem biedru. Labprāt uzzinātu ko jūs tur apspriežat.
Jebkurā gadijumā, lai arī kā sākumā neliktos, Elza es tevi precēt nevaru, jo tu interesējies par vēsturi un sportu un gejiem un tavā profilā vairāk reizes figurē vārds sex nekā es savā mūžā esu lasijis. Sorrz, kā tavā valodā saka.

TOp otrajā vietā šodien ir Ošāns Raivis(nesadod man pa muti tikai, ka es tevi popularizēju) ar savu dgrāmatu psc :(. Pusisim tiešām gadījies gatavais pizģets, palasiet šo rakstu
http://www.draugiem.lv/friend/?openBlog=1&stats=0&fid=993966&pid=3006020
un padomājiet vēl par tādām problēmām kā karš un bads un krievi Latvijā kamēr Ošānam vienam jācīnās ar orbīt nelietībām mūsu zemē. Kas tālāk? Melnā elita, sarkanās More paciņā? Pasaule iet bojā, ka es jums saku.

Tālāk, ja tu vēl lasi, un vēljoprojām neesi atradis neko lietderīgāku ko darīt vari apskatīt manu kolēgu vasarā, Vladimiru, kurš gādājis par Valtera sasmīdināšanu daudz jo daudz reižu.
http://www.draugiem.lv/friend/?368854#d.g.p|368854|0|eb9hdqp
Meitenes starp citu viņš ir brīvs un pēdējā galerija ir ļoti dziļdomīga.

Vēl jums visiem noteikti jāierkastās šeit
http://www.draugiem.lv/friend/?openBlog=1&stats=0&fid=1324032&pid=3001553
jo katram ir jāatstāj savs numurs meitenei, kura īsti nav apguvusi mazo burtu lietošanu. Izsaku līdzjūtību.

Lai šitas ieraksts nebūtu vienkārši neintelektuāls un tikai cilvēkus izsmejoš, piedāvāju jums nedaudz informācijas, kam pasakos tvnet. Kad viņi neraksta par politiku tad tur mēdz viskas interesants būt.
Tātad raksts "Decembrī par 5% palielinājies apgrozībā esošo latu apjoms" No tā mēs secinam, ka tagad ir vairāk latu, iespējams tas ir ieviests, tāpēc, lai krievi kas atņem citiem latus cigarešu deflācijas dēļ neietu postā. Tālāk vel ir raksts "Bezdarba līmenis Latvijā palielinājies" no kā mēs savukārt atkal varam secināt, ka tas nozīmē ka uz mums, strādājošajiem tagad ir vairāk latu. Vai nav forši? manliekas ka ir.

Vēl es iesaku izlasīt Gata Malika pārdomas dienasgrāmatā
http://www.draugiem.lv/friend/?openBlog=1&fid=9951&pid=2905776
Kautkā galīgi nosmējos.
Ceru ka tiem "pimpīšiem" slikti klājas.


Gribēju pateikt vēl paldies Katrīnai arī par komentāru vakardienas dgrāmatā "tad kad tu dabuusi plaushu veezi,es manliekas,ka buus jau chut par veelu.

Valter,manleikas,ka iet pie Ivara peec kosmosa jau ir raadiitaajs - met nost :D"
Galīgi nosmējos :D
Kosmoss tiem, kas nezina, ir aptuveni 20 gadus vecas cigaretes, tai laikā skaitijās A KLASE, tagad es labāk pīpētu sarkanās MORE 2 pēc kārtas nekā vienu to, bet tomēr vakarā kad nav ko pīpēt un tiešām gribas es nevaru atteikties no iespējas sajusties kā 70 gadus vecs krievu traktorists kolhozā :)

Un šodien pārlasīju visādas vēstules man sūtītas un uzdūros tai vēstulei, kur daudz bildes iekšā, ko tu man čizō toreiz sūtiji, kad mēs bijām ēēēēm bišk nerunājām :).
Zini, dažreiz es tevi vnk mīlu vairāk par visu.
Zelts tu esi,ZELTS
Es gribu tevi satikt kkad.

Stulbākais ir tas, ka es neredzu cik daudz es esu uzrakstījis. Es pieņemu ka pietiekami.
Lai jums jauka diena šodien.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru