otrdiena, janvāris 29

Pirmā lieta par ko es pateikšu Dievam

Šodien bija tik ļoti.
Pēcpusdienā guļot un skatoties pa logu es domāju, kādam širmim jābūt lai izdomātu kautko tik skaistu, katru dienu savādāku un miljards gadus pastāvošu, kā debesis.
Noteikti galīgi slimam.
Pirmā lieta par ko es pateikšu Dievam "Paldies tev čali" būs debesis.

Skola pagāja vnk nereāli ātri. Kko tādu manliekas sen nebiju pieredzējies, nokavē pirmo stundu un pēkšņi jau ej ārā no 5tās.
Ja ta butu katru dienu es varētu vēl gadu vidusskola kautvai prieka pēc nomācīties.

Š
odien ietekmējoties no Baibas izdomāju "pisies nahuj bļe matemātika". Pašlaik ir doma iet uz LU komunikācijām studēt reklāmu. Varētu būt interesanti. Māte arī teica, ka drīzāk es kko tādu darītu nekā pie papīriem sēdētu.
Manliekas man patiktu.

Pēc skolas atnācu mājās un neēdu makaronus.
Cepu pelmeņus.
Kad tu pēdējoreiz ēdi ceptus pelmeņus?
Ziniet, ir vērtības, kas paliek tāpat kā zvaigznes, krūtis un mākoņi, un pavasara rīti un miegs.

Iazgāju gulēt kkad pa dienu, mās pamodināja pēc kādas stundas un bija smieklīgākā saruna pasaulē. Nemēģinat ar mani kko svarīgu nemaz runāt ja es esu tiko pamodies :D
M:valter tev mamma zvana!
W: pa kurieni?
M:nu reku pa telefonu!
W:ā (tad notiek saruna ar mammu un es vinai kko tur atbildu un tada gara, kas ir sava mera smiekligi, jo nu nevar dzirdet ko es saku neviens)
M:kapec tu runaji ja tevi nevar dzirdset?
W:Nav svarigi.
W:Kur mes esam?
M:ko?
W:Kapec es neesu skolā?
M:Ko?
W(pārdomas): pulkstens ir 17 tātad pirmā stunda vel nav sākusies, vakar bija 2diena, tātad šodien ir 5diena.
W:tu uz skolu neiesi?
M:ko?
W:nav svarīgi.

Tad es aizmigu līdz brīdim, kad dainis ar Jāni galdnieku Bičkovski ieradās lai sauktu mani ārā.
Ārā bijām, runājām visko, sen nebiju vakarpusē Mālpilī ar citiem cilvēkiem ārā bijis :D
Pie skolas klauvējām pie logiem un uzvedāmies kā mazi bērni smejoties par dežuranti. Esa nesaprotu kapēc vairāk tā neviens nedara, baigie priek ikādreiz bija visādi muļķoties.
Pēctam skeitparkā kāvāmies visi un taisijām "virtuškas" kad atbrauca Edžuks, piedāvāja man velreiz nopirkt numurzīmi "VB - 24" un aizveda viņus uz mājām. Es aizgāju ar kājām , man nav tālu.

Noskatījos Bucket list. Galīgi kruta kautkā, par diviem čaļiem kuriem atlicis gads ko dzivot itka un vini uztaisa listi ko grib dzive vel izdarit un tad dara. Es ari ta gribetu.

Un atkal es sodien nonāku pie domas ka man vaidzetu saraksti gramatu :D Bet butu forsi!
Bet jebkura gadijuma man vel ir daudz gadi ko dzivot un kkad es čista to izdarīšu.
Ienāca prātā ka es arētu izdot grāmatu ar nosaukumu "Bībele" bet tad ganjau mani nolādētu simtreiz un manu māju aizdedzinātu un tādā garā bet ja es saksu izdot gramatas un tas baigi aizietu un tā un es klutu slavens rakstnieks kuru visi miletu un parejie ienistu un nekad skola nemacitu par mani neko tad es izdotu 100% savu pedejo gramatu ar nosaukumu Bībele un vinai butu 300lpp un visas tuksas un pēdējā apaksā ierakstītu vnk "dzīve." vai kko tādu. Būtu forši manliekas.

Un kādam nav zināms kāds franču reperis? Es neesu dzirdejis nekad franču repu bet manliekas tas varetu but kkas forš, vismaz es ta iedomajos, tapec es nelaunosos ja kads man pateiks kādu.




Turat buras, nemirstiet un cieniet Gati Maliku un Skudruci.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru