sestdiena, janvāris 5

Varbūt būs velviena vakarā, jo man kautkā gribas rakstīt, bet ne tagad.

Neskatoties uz gandrīz pilnīgo bezdarbību, pēdējās 3 dienas aizvadītas baigi forši. Jebkurā gadijumā vienā no lieliskākajām sabiedrībām, kādu vien varētu vēlēties.
Prieks (:

Mālpils, tā ir zeme, kur ir tāda "spelgoņa" , ka īsti nevar saprast vai vilkt 3 vai 4 džemperus mugurā, un te dzīvo Daiņi, kuriem ir Katrīnas adītas cepures un kuri noliek skolas eksāmenus bez kļūdām bet uz valsts eksāmeniem tāpat vel netiek un Ivari tādi kuri youtube meklē video pēc nosaukuma "extreme mosh", bet tikuntā skaistākas zvaigznes un tumšākas debesis kā šeit nevienam pilsētniekam neredzēt. Galīgi skaisti.

Par zvaigznēm runājot, varu ieteikt šito
http://www.youtube.com/watch?v=isEKcADK_Do
vakar noskatījos daudzas reizes.
Filma labākā no labākajām.
Mūzika no labākajām.

Vakarpusē šodien izdomājām ar Saimi un Laumiņu uzcept šokolādes kūku. (zinājāt, ka tagad olas paŗdod M,L un XL izmēros? godavārds, tā ir uz pakām rakstīts!) Nopirkām šokolades keksa mīklu un šokolādi un kkādas TUTIFRUTI končas kuras likās garšīgas un gājām taisīt. Smieklīgi. Tiešām smieklīgi. Neatceros pēdējoreizi, kad no ēdiena taisīšanas es būtu tā smējies, ka liekas visas asaras izraudātas.
Galarezultāts - kopīgi nospriedām, ka tas kas atradās uz tā šķīvja izskatās tā itkā tikpat labi tas varētu atrasties podā. A, tev baigi paveicās manliekas, ka tu aizbrauci pa dienu. Es apēdu gabaliņu un tagad jau pusstundu nevaru īsti saprast vai man gribas vemt vai nē :D

Kautkāda galīga laime un prieks par visu mani atkal ir pārņēmusi. Forši, tikai un vienīgi, un pat zinu kam par to visu pateikties ^__^

Šodienai
Bierut - Elephant Gun
Un klips arī ievēribas cienīgs es domāju, jebkurā gadijumā es gribētu atrasties tādā vietā taga, ja tas kekss nebutu man kuņģi aizlipinājis.
http://www.youtube.com/watch?v=kjeh6P4sRfw


Ja jums gadijumā tāda veida mūzika nepatīk tad ejat te
http://www.draugiem.lv/video/?78664

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru