trešdiena, janvāris 23

Man tur debesīs ir Kaija!

Šodiena 22. janvāris ir diena, kad 1901 mira karaliene Viktorija, 1922 mira Pāvests Benedikts XV, 1905 Asiņainās Svētdienas ietvaros Krievijā mira ap 100 krieviem un 2008 mira Brūna Valtera pārliecība par savu potenciālu nākotnē. Un kā tev iet?

Pasaule iet postā.
Visu mūžu es kā muļķis paļāvos uz savām spējām matemātikā, domādams ka man ir garantēta jau dzīve matemātikas jomā (statistikā, bankā u.c.) un pateicoties Andai es šodien nonāku pie secinājuma ka pašol nahuj bļe matemātika es tak nevarētu visu mūžu nostrādāt rēķinot kautkādas statistikas un tādā garā. Kā teica Balode "tevi tak pie papīriem vispār nevar laist, tu tur visu grīstē salaidīsi, tev ir pārāk daudz enerģijas". Zinot sevi, domāju ka tiešām man ganjau pēc pirmā mēneša jau tā piegrieztos, ka es sāktu tur raķetes un puķītes uz tām lapām zīmēt un tā.

Bet nolādēta cūcība. Man nav ne mazākās nojēgas ko tālāk darīt. Pēc Andas testiem sanāk ka man ir daudz procenti sociālajā jomā un es būtu labs personāla vadītājs, bet vadības zinātne izklausās pēc kautkā tāda kur mācās tikai kautkādi kretīni, kuri domā ka zin vairāk un ir krutāki par citiem, apmeklē "Esi līderis" un tādā garā.
Pašol bļe.
Ja kādam ir ieteikumi es klausos (nē Ivar es nestudēšu teoloģiju) vai arī ja kādam ir zināmas naudīgas meitenes ar nākotnes potenciālu kuras varētu gribēt mani precēt dodat ziņu.

Par izglītību:
Šodien uzzināju kas ir Jūgendstils.
Manliekas neko krutāku man vairs dzīvē kultūras vēsture neiemācīs. Iedomājieties tik, tur čaļi taisa apaļas durvis, un tik smukus zīmējumus uz sienām un vieni vārti vispār bija vnk tik kruti ka es neko citu nevaru pateikt kā "eitu nost". Reāli kruti. Es runāju par to jūgendstilu kas man patīk nevis par to kas ir pretīgs kautkāds un vecs.

Par literatūru:
Cik daudzi no jums ir lasījuši Ziedoni? Es biški palasīju - tas čalis ir ģeniāls. Nesaprotu kapēc velti šķiest laiku mācoties par lohiem kas apvainojas, jo netiek ievēlēti par prezidentu, ja mums ir čalis, kas dragā pa padomju laikiem ar motociklu un ir spējīgs uzbliezt kautko tik foršu, skaistu un pat ar atskaņām. Ziedoni - Tu rullē! Dzirdēju, ka tu itkā vel esot dzīvs.
Par ruporu:
Baigi forši ka Saimis neatveda manu ruporu 7dien, un tagad es sēžu ap 23:00 un dzirdu ārā sirēnu un "VALTER BRŪN! VALTER BRŪN!" smieklīgs tas Ivars ir.
Izklausijās točna pēc policijās tā ka, ja nezinātu, domātu, ka atkal neatļautā vietā esu krēslu atstājis.

Par kautko krutu:
Orbiņā kautkādā blogā šon izlasīju "Kad nomira Einšteins, pēdējos vārdus viņš paņēma līdzi kapā, jo viņa istabene nesaprata vācu valodu." Šitas ir smieklīgākais kas vien var būt manuprāt :D
Iespējams viņš pateica "Es esmu gejs" vai arī "Ei tu dirst, nolādētā pasaule" vai arī "Heil mein Führer!" vai arī vēl kautko pilnīgi muļķīgu, ko es tagad gribētu zināt. Viens ir skaidrs - man nebūs kalpones kas nemāk vācu valodu.

Par paldies:
Paldies Diāna Ruņģe, lai kas tu ellē ratā arī nebūtu ( ivars teica:Nu Diāna! kad es praisju kas par diānu) jebkurā gaidjumā man ir liels prieks un tas uzraksts "Ieteicams kopā ar karsto šokolādi pavasara saulainajās dienās, nedaudz nostaļģiskās noskaņās"
Jums nav ne mazākās nojēgas kā es kautko tādu gaidu

Par pīpēšanu
2 meitenes ir izlasījušas to nepīpēšanas grāmatu un uzreiz atmetušas. Brūns valters ir viņu izlasījis divreiz un vēljoprojām pīpē. Stils, ko lai citu saka. Tāda dzīve.

Par Prison Break
Tiem, kas vel nav redzējuši - Skofields (kurš starpcitu NAV gejs) nogalinās Semiju un tas tur Beliks paliks dzīvs. Jauku skatīšanos.

Turat buras, gaidat vasaru. drīz jābūt! To var manīt! To var just!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru